Hyundai Ioniq 7: Πληθωρική ηλεκτροκίνηση
Η Hyundai ετοιμάζει το τρίτο μέλος της γκάμας της το οποίο θα πάρει την μορφή ενός επταθέσιου πληθωρικού SUV
- Πού βρίσκεται η Ahoo Daryaei; - «Αν την έχουν πειράξει θα πάρουν φωτιά οι δρόμοι»
- Όσα συνέβησαν μέσα στην έπαυλη του Φρανκ Σινάτρα – Τζόγος και κρυφές ερωτικές συναντήσεις
- Νέες ισραηλινές σφαγές σε Βηρυτό και Γάζα που παραπέμπει στην «Αποκάλυψη»
- Πόλεμος Ρωσίας - Ουκρανίας: Μήπως είναι πολύ αργά για να αλλάξει η πορεία του;
Φωτογραφίες: Automedia
Η κορεατική φίρμα προετοιμάζει το επόμενο μέλος της ηλεκτρικής σειράς Ioniq, το οποίο υιοθετώντας την μορφή ενός πληθωρικού και επταθέσιου SUV θα πάρει θέση στην κορυφή της σχετικής γκάμας. Το νέο SUV αναμένεται να υιοθετήσει τον αριθμό 7 ως ονομασία και την ίδια αισθητική γραμμή που καθιέρωσαν τα υπόλοιπα Ioniq αν και προσαρμοσμένη στις διαστάσεις ενός επταθέσιου SUV.
H Hyundai έχει ήδη παρουσιάσει ένα ομώνυμο concept στην έκθεση του Los Angeles το 2021 και, αναμενόμενα, η έκδοση παραγωγής αναμένεται να μιμηθεί την ίδια σχεδιαστική γραμμή και αναλογίες.
Παρά το εξαιρετικά βαρύ καμουφλάζ, μπορεί να διακρίνει κανείς την αναλογία με το παραπάνω πρωτότυπο αλλά και να εντοπίσει τις ομοιότητες με το ομογάλακτο KIA EV9. Φυσικά, το Ioniq 7 θα υιοθετήσει τη δική του αισθητική με τα ιδιαίτερα πιξελοειδή φωτιστικά σώματα των Ioniq που θα εκτείνονται σε όλο το πλάτος του μπροστινού και του πίσω τμήματος με κάθετα και οριζόντια στοιχεία σε μια γεωμετρική εναλλαγή.
Παρά τις ομoιότητες με το αντίστοιχο KIA EV9, μια προσεκτική παρατήρηση προδίδει μια λιγότερο τετραγωνισμένη προσέγγιση, με το παρμπρίζ να είναι πιο έντονα κεκλιμένο ενώ το καπό να υιοθετεί μια πιο αεροδυναμική λογική.
Σε αντίθεση με το concept που διέθετε αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες, η έκδοση παραγωγής αναμένεται να υιοθετήσει μια πιο συμβατική σχεδίαση σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο τομέα. Αντιστοίχως το εσωτερικό δεν θα υιοθετήσει το ακραία μινιμαλιστικό σκεπτικό της πρωτότυπης έκδοσης αν και δεδομένα θα διαθέτει ό,τι πιο προηγμένο και ευμέγεθες έχει στο οπλοστάσιο της η Hyundai.
H επικρατέστερη εκδοχή είναι στο ταμπλό να κυριαρχεί ένα δίδυμο οθονών 12 ιντσών σε συνδυασμό με μικρότερες στα άκρα οι οποίες θα εμφανίζουν την εικόνα από τους εξωτερικούς καθρέφτες. Φυσικά θα υπάρχει μια ευρεία γκάμα επιλογών εξατομίκευσης αλλά και διαμόρφωσης πλείστων παραμέτρων σε ό,τι αφορά την οδική συμπεριφορά και την άνεση.
Σε ο,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, παρά το μέγεθός του, όπως και το KIA EV9, η βασική έκδοση του Ioniq 7 θα είναι δικίνητη με κίνηση στους πίσω τροχούς, απόδοση 218 ίππων και 350 Nm ροπής. Σε επίπεδο μπαταριών θα διατίθενται δύο με χωρητικότητα 76,1 KWh και 99,8 kWh με τη δεύτερη να εφοδιάζει τις τετρακίνητες εκδόσεις οι οποίες θα εφοδιάζονται με δύο μοτέρ εξασφαλίζοντας και περισσότερη ισχύ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις