Συνδρομητική υπηρεσία για τους χρήστες των γυαλιών εικονικής πραγματικότητας Quest λανσάρει η Meta Platforms καθώς o μητρικός όμιλος του Facebook αντιμετωπίζει τον ανταγωνισμό της Apple στην προσπάθειά του να ανοίξει την αγορά του metaverse.

Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ ανακοίνωσε μέσω Instagram ότι η νέα υπηρεσία Meta Quest+ είναι διαθέσιμη από αυτή την εβδομάδα στην τιμή των 7,99 δολαρίων το μήνα ή 59.99 δολαρίων το χρόνο.

Η Meta ήταν ο μεγαλύτερος παίκτης στην αγορά εικονικής πραγματικότητας (VR) μέχρι που η Apple παρουσίας αυτό τον μήνα το Visio Pro, τα δικά της γυαλιά εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας, τα οποία πωλούνται στην τσουχτερή τιμή των 3.500 δολαρίων.

Συγκριτικά, το ακριβότερο μοντέλο της Meta κοστίζει τρεις φορές λιγότερο. Τον Μάρτιο η εταιρεία μείωσε τις τιμές και έτσι το Quest Pro τιμάται πλέον 1.000 δολάρια και το Quest 2 μόνο 300 δολάρια.

Η νέα υπηρεσία υποστηρίζει ωστόσο και το επερχόμενο Quest 3.

Το 2021, ο Ζάκερμπεργκ άλλαξε το όνομα της εταιρείας του από Facebook σε Meta για να τονίσει τον νέο προσανατολισμό της εταιρείας στο metaverse, έναν σχετικά νέο όρο για μια εποχή που οι χρήστες θα διασκεδάζουν, θα εργάζονται και θα ψωμίζουν σε περιβάλλοντα εικονικής πραγματικότητας.

Μέχρι στιγμής πάντως η τεχνολογία του VR βρίσκει περιορισμένη απήχηση εκτός του gaming.

Η Meta ανέφερε κέρδη 5,7 δισ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του έτους, ωστόσο το τμήμα Reality Labs, το οποίο παράγει τα γυαλιά Quest και άλλα προϊόντα VR, κατέγραψε ζημία 4 δισ.