Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Τι είναι το «menu anxiety» και γιατί… υποφέρουν οι Gen Zers και οι Millennials

Τι είναι το «menu anxiety» και γιατί… υποφέρουν οι Gen Zers και οι Millennials

Τι αγχώνει τις νεότερες γενιές σε ένα εστιατόριο και πώς το αντιμετωπίζουν

Κάθεσαι σε ένα εστιατόριο με το στομάχι σου να έχει φτάσει στην πλάτη από την πείνα αλλά ταυτόχρονα προτιμάς να… ανοίξει η γη να σε καταπιεί από το να ανοίξεις το στόμα σου και να παραγγείλεις!

Αν η παραπάνω πρόταση μίλησε στην ψυχή σου, τότε ίσως υποφέρεις κι εσύ από «Menu Anxiety», ένα από τα –πολλά η αλήθεια είναι- άγχη των Gen Zers και των Millennials.

Αν επιχειρούσαμε μια επεξήγηση του όρου, είναι αυτό που παθαίνεις όταν έρχεται η ώρα να παραγγείλεις και… τα χέρια σου ιδρώνουν, τα πόδια σου τρέμουν και το στομάχι σου γίνεται κόμπος.

Τα… καλά νέα είναι ότι σίγουρα δεν είσαι μόνος. Τρεις στους δέκα Αμερικανούς έχουν «menu anxiety» όταν έρχεται η ώρα της παραγγελίας, σύμφωνα με έρευνα σε 2.000 άτομα.

Το εντυπωσιακό είναι ότι το ποσοστό της Gen Z και των Millenial είναι πολύ υψηλότερο σε σχέση με τους μεγαλύτερους της Gen X και των baby boomers. Ειδικότερα, το 41% των 18-43 ετών δήλωσαν ότι αντιμετωπίζουν αυτό το άγχος ενώ μόλις το 15% των 44-77 νιώθουν αυτό το… σύνδρομο.

Πώς αντιμετωπίζουν το «menu anxiety»

Πώς ξεπερνούν τη δυσκολία αυτή όμως; Οι νεότερες γενιές, σύμφωνα με τη New York Post, απάντησαν ότι αφήνουν άλλους να παραγγείλουν πρώτοι ώστε να «πάρουν ιδέες» για το τι θα φάνε και οι ίδιοι!

Επιπλέον, τσεκάρουν από πριν το μενού του εστιατορίου για να αισθάνονται μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση όταν έρθει η ώρα να παραγγείλουν.

Η γεύση και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της τροφής στο μυαλό των Gen Z

Εκτός από το «menu anxiety» η έρευνα των OnePoll Και Avocado Green Mattress, ασχολήθηκε με τους παράγοντες που επηρεάζουν τους συμμετέχοντες όταν παραγγέλνουν φαγητό.

Πρώτος παράγοντας είναι, όπως είναι λογικό, η γεύση και δεύτερος το κόστος. Ακολουθούν ο χρόνος που απαιτείται για την προετοιμασία του φαγητού, η «εικόνα», και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Εντύπωση προκαλεί ότι το 20% των Gen Zers και Millennials ενδιαφέρονται για τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο του φαγητού του ενώ μόλις το 7% των μεγαλύτερων σε ηλικία έχουν κάτι τέτοιο σοτ μυαλό τους.

«Οι μας επιλογές έχουν σημασία» λέει η Jessica Hann, αντιπρόεδρος Marketing και βιωσιμότητας της Avocado Green. «Από το πώς τρώμε μέχρι το πώς κοιμόμαστε, οι συλλογικές μας αποφάσεις είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την υγεία μας».

Must in

«Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”» – Το 4ο OT FORUM έρχεται…

Στις 2 και 3 Δεκεμβρίου στο Μικρό Χρηματιστήριο Αθηνών, ο Οικονομικός Ταχυδρόμος διοργανώνει το OT FORUM «Ένα Νέο Παραγωγικό Πρότυπο – “Ελλάδα 2030”»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024