Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Hyundai Tucson: Μαθήματα αρμονίας

Hyundai Tucson: Μαθήματα αρμονίας

Η κορεατική φίρμα προετοιμάζει το ανανεωμένο Tucson εστιάζοντας στην αισθητική και εξοπλιστική του ενάρμονιση με τα νεότερα μοντέλα της και την σειρά των Ιοniq καθώς σε στοχευμένες παρεμβάσεις με σκοπό την αυξημένη αποδοτικότητα

Φωτογραφίες: Automedia

H τρίτη κατά σειρά γενιά του Tucson έκανε την εμφάνισή της το 2020 και πλέον όπως, αφήνει να εννοηθεί η θέα δοκιμαστικών πρωτοτύπων με βαρύ καμουφλάζ, ετοιμάζεται να εφαρμόσει βελτιώσεις προσφέροντας μια αναβαθμισμένη εκδοχή του δημοφιλούς SUV.

Οι μηχανικοί της Hyundai έχουν δείξει ιδιαίτερη επιμέλεια στο καμουφλάζ, ωστόσο μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει ότι ο συνδυασμός γρίλιας και των χαρακτηριστικών φωτιστικών σωμάτων έχει διατηρηθεί.

Αυτό που θα πρέπει πάντως να αναμένεται είναι ότι όπως υπαγορεύει το προσφάτως νέο Kona, το Tucson θα αποκτήσει μια μεγαλύτερη αισθητική συνάφεια με την σειρά Ioniq τόσο σε ό,τι αφορά τις μεταλλικές επιφάνειες όσο και τις λεπτομέρειες.

Κάπως έτσι δεν θα αποτελούσε έκπληξη και το Tucson να υιοθετήσει πιξελοειδούς λογικής μοτίβα για τα φωτιστικά σώματα και μια πιο έντονη εναλλαγή ανάμεσα σε καμπύλες και ακμές.

Αυτό που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι θα αλλάξει είναι ο ψηφιακός εξοπλισμός στο εσωτερικό του καθώς ήδη το νεότερο, μικρότερο Kona προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής δύο οθονών 12,3 ιντσών για το infotainment και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, μεγέθη που αναμένεται να μεταφερθούν και στο ανανεωμένο Tucson, αντί της οθόνης των 10,25 ιντσών, προσφέροντας διευρυμένες λειτουργίες, περισσότερες εφαρμογές και δυνατότητες.

Εκεί που δεν αναμένονται δραστικές αλλαγές είναι στην γκάμα κινητήρων χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα υπάρξουν. Έτσι το Tucson θα εξακολουθήσει να προσφέρεται και στην ανανεωμένη εκδοχή του σε συμβατική, mild hybrid, υβριδική και plug-in υβριδική έκδοση με εφαλτήριο τον turbo κινητήρα του 1,6 λίτρου και σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και αυτόματο έξι ή επτά σχέσεων αναλόγως τη διαμόρφωση.

Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται στοχευμένες βελτιώσεις που θα εστιάζουν στην αύξηση της αποδοτικότητας και της ταυτόχρονης μείωσης των εκπομπών ρύπων ενώ η σημαντικότερη αλλαγή αναμένεται να προέλθει από την τοποθέτηση μιας μεγαλύτερης μπαταρίας στην plug-in υβριδική έκδοση η οποία θα εξασφαλίζει σημαντικά υψηλότερη ηλεκτρική αυτονομία αλλά και δραστικά μειωμένες εκπομπές ρύπων και τιμές κατανάλωσης καυσίμου.

Must in

Θρυλική καρδιά ο Σέστιτς!

Ο παλιός άσος του Ολυμπιακού και του Ερυθρού Αστέρα αναρρώνει μετά την πετυχημένη μεταμόσχευση καρδιάς στην οποία υποβλήθηκε αφού η ζωή του ήταν σε άμεσο κίνδυνο

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο