Mercedes G 500 V8 Final Edition: Αποχαιρετισμός στα όπλα
H γερμανική φίρμα βάζει τίτλους τέλους στην V8 έκδοση της G-Class φροντίζοντας να παραδώσει στο κοινό της μια τελευταία συλλεκτική έκδοση με το συγκεκριμένο κινητήρα
Η διαδικασία του εξηλεκτρισμού και του downsizing δεν μπορεί να αφήσει ανεπηρέαστη την προϊοντική εξέλιξη ακόμα και μοντέλων όπως η G-Class, παρόλο που οι ιδιοκτήτες της μάλλον ελάχιστα θα ανησυχήσουν για τις εκπομπές ρύπων ή την κατανάλωση καυσίμου του αυτοκινήτου τους ιδίως όταν επιλέγουν μια από τις ισχυρότερες εκδόσεις της.
Επειδή όμως όλα είναι θέμα στρατηγικής και πολιτικής και η Mercedes έχει ήδη εκφράσει τις προθέσεις της για την μετατροπή της σε μια κλιματικά ουδέτερη αυτοκινητοβιομηχανία από τα μέσα της επόμενης δεκαετίας υλοποιώντας ήδη μεταβολές σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της από την παραγωγή, τις πρώτες ύλες έως τα τελικά προϊόντα, αποφάσισε να βάλει τίτλους τέλους στην οκτακύλινδρη έκδοση του αειθαλούς SUV, G 500, παρουσιάζοντας μια τελευταία συλλεκτική έκδοση για το είδος.
Να σημειωθεί ότι τον ρόλο του V8 αναμένεται να αντικαταστήσει από το 2024 ένας μικρότερος V6 κινητήρας και πλέον μένει να αποδειχθεί αν η νέα έκδοση θα ονομάζεται εξίσου G 500, μια ομολογουμένως ιστορική ονομασία καθώς πρωτοεμφανίστηκε στο «λεξιλόγιο» του πληθωρικού SUV πριν τρεις δεκαετίες όταν η Mercedes λανσάρισε την έκδοση 500 GE V8.
Σύμφωνα με τις συστάσεις η τελευταία έκδοση της G 500 θα κατασκευαστεί αυστηρά σε 1.500 αντίτυπα διαιρεμένα κατά χρώμα στα τρία μιας και τα πρώτα 500 θα υιοθετήσουν την απόχρωση Obsidian Black, τα επόμενα 500 την λευκή που η γερμανική φίρμα ονομάζει Opalith White Magno και τα τελευταία την χακί Olive Magno. Εκτός από τους ιδιαίτερους χρωματισμούς η έκδοση φέρει σε πλείστα σημεία τα διακριτικά «Final Edition» και περισσότερες λεπτομέρειες από χρώμιο. Την εξωτερική εικόνα συμπληρώνουν τροχοί AMG 20 ιντσών με φινίρισμα στο εκάστοτε χρώμα του αμαξώματος.
Αντιστοίχως, στο εσωτερικό τα διακριτικά Final Edition δηλώνουν την μοναδικότητα της έκδοσης από τους αναβατήρες αλλά και από τις χειρολαβές ενώ το λογότυπο G και η φράση «Stronger than time» προβάλλονται στο έδαφος ως φώτα καλωσορίσματος. Όλες οι επιφάνειες του εσωτερικού, συμπεριλαμβανομένων ακόμα και του πορτ μπαγκάζ και της επιφάνειας όπου βρίσκονται οι διακόπτες για την ρύθμιση των καθισμάτων, επενδύονται με δέρμα Nappa σε αποχρώσεις ταιριαστές με την εκάστοτε εξωτερική επιλογή. Τα καθίσματα φέρουν χαρακτηριστικές διχρωμίες και ρομβοειδή μοτίβα, στα οποία υπακούει και η οροφή, υπογραμμίζοντας την έμφαση στη λεπτομέρεια.
Αυτονόητα δεν υπάρχουν αλλαγές στην γνωστή διαμόρφωση του V8 κινητήρα που και στην Final Edition της G 500 αποδίδει 422 ίππους και 610 Nm ροπής.
Υπενθυμίζεται ότι η γερμανική φίρμα έχει ήδη εκκινήσει τις διαδικασίες που θα οδηγήσουν σε μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη G-Class με την ονομασία EQG, έχοντας παρουσιάσει και το σχετικό concept car.
- Παναθηναϊκός – Άρης 126-74: Ισοπεδωτικοί οι «πράσινοι» κόντρα σε 8 παίκτες
- Τέσσερις κόκκινες κάρτες, ο Ζίνι, οι «δανεικοί» και 4+1 νίκες στο γκολ: Η επανάληψη στα ματς του Παναθηναϊκού, έγινε… συνήθεια (vids)
- Σερβία: Διαδήλωση των φοιτητών στο Βελιγράδι κατά της διαφθοράς και της αδιαφάνειας στον κρατικό μηχανισμό
- Σε επιφυλακή η Ελλάδα μετά τη σοκαριστική επίθεση στο Μαγδεμβούργο – Τα μέτρα που λαμβάνει
- ΑΕΚ – Λεβαδειακός: Οι σπουδαίες επεμβάσεις του Γκαραβέλη στο πρώτο ημίχρονο στην «OPAP Arena» (vids)
- Ο πόλεμος στις στέπες της Ουκρανίας, μπορεί να λήξει στα παγωμένα νερά στην Αρκτική