Maserati GT2: Αγωνιστικός πολιτισμός
Η Maserati αποκαλύπτει την αγωνιστική παραλλαγή της MC20 που διατηρεί στο ακέραιο την γοητεία αλλά και πολλά από τα χαρακτηριστικά του «πρωτότυπου» με εξαίρεση ένα νέο αγωνιστικών προδιαγραφών σύστημα μετάδοσης και φυσικά μια σειρά από ανάλογες βελτιώσεις χωρίς όνως να απεμπολεί όλες τις ανέσεις της
H ιταλική φίρμα έχει παράδοση στην δημιουργία γοητευτικών τετράτροχων και η αγωνιστική GT2 που θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της «in flesh» κατά τη διάρκεια του 24ωρου αγώνα αντοχής στο Spa δεν αποτελεί εξαίρεση, διατηρώντας ανέπαφη την δυναμική σιλουέτα της MC20 όπου και βασίζεται.
Φυσικά όπως υποδηλώνει και η ονομασία του, το αγωνιστικό τετράτροχο υπακούει στις προδιαγραφές GT2 με την προοπτική να συμμετέχει πλήρως στο πρωτάθλημα Fanatec GT European Series από το 2024.
Έτσι η GT2 είναι μεν μονοθέσια αλλά η ισχύς της εξακολουθεί να προέρχεται από τον Nettuno V6 που έχει εξελίξει η Maserati και εφοδιάζει πολλά από τα νεότερα μοντέλα της μεταξύ των οποίων και η MC20. Στην προκειμένη περίπτωση ο twin-turbo κινητήρας των 3,0 λίτρων προσφέρεται στην ήδη γνωστή διαμόρφωση με απόδοση 630 ίππων και 730 Nm ροπής που εμφανίζεται και στο ρόστερ της «πολιτικής» ΜC20.
Aντιθέτως, ενώ η road-legal παραλλαγή της MC20 εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων, η GT2 επωφελείται από ένα σειριακό έξι σχέσεων με αγωνιστικών προδιαγραφών επιλογέα και paddles. Υπό το αγωνιστικό σκεπτικό έχει διαμορφώνει και το μπλοκέ διαφορικό, τα δύο ρυθμίσεων αμορτισέρ και στους δύο άξονες και φυσικά οι τροχοί των 18 ιντσών. Νέο είναι και το σύστημα εξαγωγής με τις δύο απολήξεις της εξάτμισης να τοποθετούνται ψηλότερα.
Αυτονόητα εκτός από τα παραπάνω και παρά την σαφή συνάφεια με την MC20 στην σχεδίαση, το ανθρακονημάτινο σκαρί της GT2 υιοθετεί πλείστες βελτιώσεις με στόχο την βελτίωση της αεροδυναμικής και γνώμονα τις απαιτήσεις κίνησης σε πίστα. Η πιο ορατή μεταβολή αφορά την διόλου διακριτική αεροδυναμική πτέρυγα που έχει τοποθετηθεί στο πίσω τμήμα και συνδυάζεται με ένα πιο επιθετικά σχεδιασμένο διαχύτη αλλά και μια νέα εισαγωγή αέρα που έχει τοποθετηθεί στην οροφή. Στα επιμέρους στοιχεία ξεχωρίζουν τα χαρακτηριστικά πτερύγια στον μπροστινό προφυλακτήρα το νέο προτεταμμένο splitter καθώς και το νέο καπό που ενσωματώνει εξίσου εισαγωγές αέρα.
Παρά την κατηγοριοποίηση του αυτοκινήτου ως αγωνιστικού η GT2 δεν έχει απαρνηθεί πλήρως της ανέσεις, διαθέτοντας σύστημα κλιματισμού ενώ προαιρετικά μπορούν να προστεθούν κάθισμα συνοδηγού κάμερα οπισθοπορείας αλλά και σύστημα επιτήρησης της πίεσης των ελαστικών. Αυτό που αποτελεί αποκλειστικότητα της έκδοσης είναι η χαρακτηριστική μπλε απόχρωση Blu Infinito η οποία μπορεί να διακοσμηθεί με μια ευρεία ποικιλία αγωνιστικών γραφικών.
Ως αγωνιστικό η παρουσία πυροσβεστήρα, τα ρυθμιζόμενα καθ΄υψος κολώνα του τιμονιού και πεντάλ αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού όπως και η οθόνη των 6,5 ιντσών.
- Εγωκεντρικοί, εγωπαθείς και νάρκισσοι γύρω μας: Πώς τους διαχειριζόμαστε;
- LIVE: Ρόμα – Πάρμα
- Γάζα: 28 Παλαιστίνιοι νεκροί από επιθέσεις του Ισραήλ – Οι οκτώ σε σχολείο
- Σαμάτα: «Μπορώ να πεθάνω στο γήπεδο για την αγάπη του κόσμου»
- «Οι νέοι ηγέτες της Συρίας θα εκδιώξουν τις κουρδικές δυνάμεις», λέει η Τουρκία
- Η συγγραφέας του It Ends With Us παίρνει θέση για τη μήνυση της Μπλέικ Λάιβλι