Όλοι όσοι οδηγούμε εντός των αστικών τειχών έχουμε βρεθεί στη δυσχερή θέση να μην μπορούμε να βγούμε από μια θέση parking πολύ απλά γιατί κάποιος-οι μας έχουν κλείσει. Ακόμα περισσότεροι ίσως είναι εκείνοι που δεν ενθουσιάζονται στην ιδέα της παράλληλης στάθμευσης στα ιδιαιτέρως στενά… στενά ενός αστικού κέντρου ή κάνουν διπλάσιες διαδρομές προκειμένου να μην πραγματοποιήσουν αναστροφή όπου φυσικά αυτή επιτρέπεται.

Η ZF έρχεται να δώσει μια εμπεριστατωμένη απάντηση σε όλες τις παραπάνω συνθήκες καθιστώντας τις ευκολότερες με την εφεύρεση Easy Turn, ένα νέο τύπο μπροστινού άξονα, ολοκληρωμένου με ανάρτηση τύπου γονάτων η οποία υπόσχεται να μειώσει τον κύκλο στροφής του αυτοκινήτου σε μόλις 6,8 μέτρα. Να σημειωθεί ότι ο συνήθης κύκλος στροφής ενός μέσου αυτοκινήτου κυμαίνεται μεταξύ 10 και 11 μέτρων. Η παραπάνω μεταβολή η οποία αν συνοδεύεται και από σύστημα τετραδιεύθυνσης, σύμφωνα με τις συστάσεις, μπορεί να μειώσει τον κύκλο στροφής ενός αυτοκινήτου σε έως και 5,7 μέτρα σημαίνει αυτονόητα λιγότερους ελιγμούς και λιγότερη καταφυγή στην όπισθεν.

Εκτός από τα παραπάνω μεγέθη, χρήσιμο να σημειωθεί ότι το παραπάνω σύστημα της ZF το οποίο είναι πλήρως λειτουργικό και έχει ήδη τοποθετηθεί σε δοκιμαστικά πρωτότυπα μοντέλα στρέφει τους μπροστινούς τροχούς έως και κατά 80 μοίρες. Το μόνο «μειονέκτημα» που μπορεί να εντοπίσει κανείς στην συγκεκριμένη εφεύρεση είναι ότι με δεδομένη την παραπάνω απόκλιση από τον συνήθη άξονα των τροχών απαιτεί τον ανασχεδιασμό των θόλων και κατ΄επέκταση την απουσία ογκωδών μηχανικών μερών στον χώρο ανάμεσα στους δύο μπροστινούς τροχούς.

Αυτό σημαίνει ότι το Easy Turn δεν θα μπορούσε να τοποθετηθεί σε ένα μέσο συμβατικό αυτοκίνητο με τον κινητήρα κάτω από το καπό. Αντιθέτως δείχνει να αποτελεί ιδανική λύση για τα ηλεκτροκίνητα στα οποία πολλές φορές οι ηλεκτροκινητήρες και η μπαταρία τοποθετούνται πίσω και χαμηλά αφήνοντας τον χώρο κάτω από το καπό σχετικά «κενό».

Προς το παρόν η ZF δεν έχει ανακοινώσει κάποια συμφωνία για την προμήθεια του συγκεκριμένου συστήματος σε αυτοκινητοβιομηχανία σημειώνοντας ωστόσο ότι θα είναι ετοιμοπόλεμο σε μόλις μια διετία από σήμερα αλλά και προσιτό, στοιχείο που θα το καθιστά ιδανικό για μικρά ηλεκτροκίνητα πόλης όσο και τα αντίστοιχης τεχνολογίας επαγγελματικά van που χρησιμοποιούνται για παραδόσεις στις πόλεις.