Η ιταλική φίρμα διαθέτει προς το παρόν στην γκάμα της μόνο ένα εξηλεκτρισμένο μοντέλο με την μορφή της plug-in υβριδικής Tonale, έχει σχεδιάσει ωστόσο προσεκτικά τα επόμενα βήματα της που θα την εισαγάγουν στον κόσμο της αμιγούς ηλεκτροκίνησης. Βάσει αυτών το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της θα «προκύψει» το 2024 με την μορφή ενός μικρού crossover. Πλην αυτού ωστόσο, όπως δήλωσε ο επικεφαλής της ιταλικής φίρμας Jean Philippe Imparato, η νέα ηλεκτρική εποχή δεν θα αφήσει εκτός τα διακριτικά Quadrifoglio Verde και όσα αυτά συνεπάγονται.

Για την ακρίβεια οι νέες εκδόσεις με το τετράφυλλο τριφύλλι θα στοχεύσουν ακόμα υψηλότερα σε επίπεδο επιδόσεων εκμεταλλευόμενες τις εξασφαλίσεις της ηλεκτροκίνησης, προσφέροντας σύμφωνα με τις συστάσεις του επικεφαλής της ιταλικής φίρμας, ισχύ μεταξύ 900 και 1.000 ίππων δημιουργώντας έτσι τις προϋποθέσεις για μια νέα ακόμα πιο επιβλητική εποχή με δεδομένο και ότι οι τρέχουσες Giulia και Stelvio QV με τον V6 κινητήρα προσφέρουν ισχύ 510 ίππων.

Όπως επίσης σημείωσε ο J.P. Imparato, εκτός από την άφθονη ισχύ η νέα ηλεκτρική γενιά εκδόσεων Quadrifoglio θα επωφεληθεί από νέας τεχνολογίας μπαταρίες που θα εγγυώνται αυξημένη αποδοτικότητα και ταυτόχρονα μικρότερο όγκο κι βάρος.

Σε ό,τι αφορά το «πλεονέκτημα» των νέων ηλεκτρικών εκδόσεων Quadrifoglio έναντι του μελλοντικού ανταγωνισμού τους, σύμφωνα με τις συστάσεις του επικεφαλής της Alfa, η εξέλιξη τους θα εστιάσει τα δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά και στην εμπειρία έναντι των απόλυτων μεγεθών σε χρόνους επιτάχυνσης και το κυνήγι των ρεκόρ.

Αναφορικά με το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Alfa, αξίζει να σημειωθεί ότι σε πρότερο χρόνο ο επικεφαλής σχεδιασμού της ιταλικής φίρμας Alejandro Mesonero-Romanos είχε δηλώσει ότι το μικρό ηλεκτρικό crossover, από αισθητικής άποψης, θα αποτελέσει μια γέφυρα ανάμεσα στο ένδοξο σχεδιαστικό παρελθόν της ιταλικής φίρμας και το μέλλον, υιοθετώντας στοιχεία από μοντέλα της δεκαετίας του ’60 και τις Giulia SZ και TZ.