Renault Master: Τεχνολογικά πολυσυλλεκτικό
Το Master ετοιμάζεται να υποδεχτεί τη νέα γενιά του η οποία θα ενσωματώσει περισσότερες τεχνολογίες σε επίπεδο συνόλων και δεδομένα θα επενδύσει σε περισσότερη τεχνολογία συστημάτων υποβοήθησης και ψηφιακό εξοπλισμό
- Ο αντίπαλος της Starlink του Έλον Μάσκ έχει ευρωπαϊκή σφραγίδα
- Με τι δεν είναι ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι - Και δεν είναι ο μισθός η μεγαλύτερη ανησυχία τους
- Το ύστατο μήνυμα του Κώστα Χαρδαβέλλα στους θεατές του: Μέσα μας υπάρχει μία βόμβα χιλίων μεγατόνων, η ψυχή
- ΣΥΡΙΖΑ: Τα νέα μέλη του Εκτελεστικού Γραφείου και οι χρεώσεις στην Πολιτική Γραμματεία
Φωτογραφίες: Automedia
H νέα γενιά του Renault Master έκανε την εμφάνισή της ως δοκιμαστικό πρωτότυπο στο Νότο της Ευρώπης όπου δοκιμάζει τις αντοχές του στο υψόμετρο.
Για τους μη εξοικειωμένους με την γκάμα επαγγελματικών της γαλλικής φίρμας, το Master αποτελεί το μεγαλύτερο ελαφρύ επαγγελματικό της Renault και αποτελεί προϊόν συνεξέλιξης με την Nissan ενώ διατίθεται και με τα σήματα της Opel. Να σημειωθεί ότι η τρέχουσα γενιά του Master βρίσκεται ανάμεσά μας από το 2010 κάτι που σημαίνει ότι η επικείμενη διαδοχή του θα είναι θεαματική όχι τόσο σε σχεδιαστικό επίπεδο όσο σε τεχνολογικό.
Αν και προς το παρόν δεν είναι εμφανές στο παρόν δοκιμαστικό πρωτότυπο, το Master αναμένεται να επενδύσει στην εναλλακτική τεχνολογία περιλαμβάνοντας στις επιλογές του υβριδικές εκδόσεις χωρίς ωστόσο να απεμπολήσει το δικαίωμα του στο diesel που θα εξακολουθεί να αποτελεί μέρος των επιλογών καθώς η κατηγορία των LCV εξακολουθεί να βασίζεται κατά πολύ στο συγκεκριμένο καύσιμο.
Εκεί που θα πρέπει να αναμένονται άλματα είναι στην ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία δεδομένα θα υιοθετήσει μια σημαντικά μεγαλύτερη μπαταρία των 52 kWh που εφοδιάζει την μέχρι σήμερα γνωστή αντίστοιχη έκδοση. Επίσης δεδομένου ότι η Renault πειραματίζεται με την τεχνολογία κυψελών καυσίμου, δεν αποκλείεται να εξελίσσει και μια υδρογονοκίνητη έκδοση παραγωγής η οποία θα διατεθεί σε περιορισμένες αγορές.
Σε κάθε περίπτωση, σημαντικές βελτιώσεις αναμένονται τόσο σε επίπεδο ψηφιακού εξοπλισμού όσο και συστημάτων υποβοήθησης τα οποία θα στοχεύσουν να καταστήσουν πιο ευέλικτη και πιο εύκολη στον χειρισμό την πληθωρική σιλουέτα του γαλλικού van.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις