KIA Picanto: Με αέρα ανανέωσης
Η κορεατική φίρμα αναθεωρεί το Picanto αντλώντας τις επιρροές από όσα έχουν προκύψει στον σχεδιαστικό της κώδικα χωρίς να παραλείπει την γενναία ενίσχυση του εξοπλισμού του
Το A-Segment έχει δεχθεί πολλαπλά πλήγματα από την στροφή του κοινού προς τα πιο περιπετειώδη οχήματα αλλά και από την ηλεκτροκίνηση η οποία δεν ενδείκνυται για τόσο μικρές κατασκευές με περιορισμένα περιθώρια κέρδους. Κάπως έτσι η πλειονότητα των αυτοκινητοβιομηχανιών με κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις εγκαταλείπουν την συγκεκριμένη κατηγορία. Μία από τις εξαιρέσεις είναι και η KIA η οποία ανανεώνει την εμπιστοσύνη της στο Picanto το οποίο επιστρέφει ανανεωμένο, περισσότερο από όσο επιτάσσει η συγκεκριμένη διαδικασία καθώς η κορεατική φίρμα προέβη σε σημαντικές αλλαγές που αφορούν την σχεδίαση αντλώντας επιρροές από το ηλεκτροκίνητο EV9 αλλά και το Niro.
To αποτέλεσμα είναι κάτι παραπάνω από ορατό στην όψη του μοντέλου η οποία εκτός από τα ριζικά ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρα υιοθετεί ένα περίπλοκο design γρίλιας και εισαγωγών αέρα που συντείνουν σε μια πιο επιβλητική εμφάνιση. Επιπλέον, μια νέα λωρίδα LED που διατρέχει το καπό λειτουργεί ως συνδετικό στοιχείο μεταξύ των φώτων υπογραμμίζοντας την ιδιαιτερότητα του design. Αντιστοίχως ισχύει και για το πίσω τμήμα όπου τα ανασχεδιασμένα και μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα συνδέονται μεταξύ τους με μια λωρίδα LED ενώ, χαμηλότερα, διακρίνονται ως σχεδιαστική συνέχεια των φώτων οι ανακλαστήρες και οι δείκτες αλλαγής πορείας και ένας επιθετικά σχεδιασμένος αεροδυναμικός διαχύτης.
Την εξωτερική εικόνα συμπληρώνουν οι νέου σχεδιασμού τροχοί που ξεκινούν από τις 14 και φτάνουν έως τις 16 ίντσες για την έκδοση GT Line. Στις προαιρετικές επιλογές συγκαταλέγεται και η προσθήκη μια ανοιγόμενης ηλιοροφής.
Μικρότερες είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό όπου τοποθετείται μια οθόνη οκτώ ιντσών για το σύστημα infotainment σε συνδυασμό με ψηφιακό πίνακα οργάνων 4,2 ιντσών και ενσωματωμένα Apple CarPlay και Android Auto. Παραμένουν εκτός οθονών τα χειριστήρια για το σύστημα κλιματισμού. Στην περίπτωση της έκδοσης GT Line, τα παραπάνω συνδυάζονται με επίπεδο στο κάτω τμήμα τιμόνι που είναι και θερμαινόμενο.
Σε επίπεδο κινητήρων δεν αναμένονται σημαντικές αλλαγές με το Picanto να εξακολουθεί να διατίθεται και στην ανανεωμένη εκδοχή του με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα του 1,0 λίτρου 67 ίππων ή τον μεγαλύτερο 1,2 λίτρων ισχύος 84 ίππων. Σύμφωνα με τις συστάσεις σε αμφότερους τους κινητήρες έχουν υλοποιηθεί βελτιώσεις που να αυξάνουν την αποδοτικότητά τους ενώ θα εξακολουθήσουν να προσφέρουν τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων ή αυτόματο.
Σημαντικές αναβαθμίσεις έχουν συντελεστεί και στον εξοπλισμό υποβοήθησης, άνεσης και ασφάλειας με το Picanto να ενσωματώνει σύστημα ανίχνευσης της κόπωσης του οδηγού ενώ το σύστημα αυτόνομης πέδησης εμπλουτίζεται με σύστημα επιτήρησης διασταυρώσεων και τυφλών σημείων, ενεργό σύστημα υποβοήθησης και διατήρησης της πορείας στην λωρίδα κυκλοφορίας.
- CEO Μίλαν: «Μετά την πώληση του Τονάλι δέχθηκα απειλές για τη ζωή μου»
- Λεωφόρος Συγγρού: Αυτοκίνητο παρέσυρε μηχανή γνωστού ηθοποιού – Βίντεο από το τροχαίο
- Υπουργικό συμβούλιο: Τις κυβερνητικές προτεραιότητες για το 2025 θα αναπτύξει ο Μητσοτάκης
- Τριντό: Τον εγκατέλειψε η πλειοψηφία των βουλευτών του – Πολιτική κρίση στο φόντο της εκλογής Τραμπ
- «Ήταν όλοι τους παιδιά μου», το αριστούργημα του Άρθουρ Μίλλερ στο θέατρο Αλκυονίς
- Το ΕΚΠΑ στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο του CIVIS: Μια Διαδρομή Πρωτοπορίας και Εξωστρέφειας