Mazda CX-80: Aπό νέα… θέση
Η ιαπωνική φίρμα εξελίσσει το νέο SUV που θα τεθεί επικεφαλής της γκάμας της, προσθέτοντας στο οπλοστάσιο της και μια επταθέσια πρόταση
- Economist: Οι εργαζόμενοι αγαπούν τον Τραμπ, τα συνδικάτα πρέπει να τον φοβούνται
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Τα ζώδια σήμερα: Γλύκανε μωρέ λίγο, μην είσαι σαν κακό χρόνο να'χεις
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
Φωτογραφίες: Automedia
Με το CX-60 να έχει ήδη αναζητήσει τον δρόμο του προς τις ανά τον κόσμο εκθέσεις της Mazda, η ιαπωνική φίρμα, πιστή στην υπόσχεσή της, εξελίσσει το επόμενο μοντέλο που θα διεκδικήσει μια θέση στο πληθωρικό σύμπαν των μεγάλων SUV. Για την ακρίβεια, τo CX-80 όπως θα ονομάζεται θα είναι το μεγαλύτερο SUV της ιαπωνικής φίρμας παίρνοντας μια θέση στην γκάμα πάνω από το CX-60 με το οποίο σε κάθε περίπτωση θα μοιράζονται πολλά κοινά χαρακτηριστικά σε κάθε επίπεδο.
Παρά το καμουφλάζ που καλύπτει το σύνολο των επιφανειών του, είναι σαφής η σχεδιαστική ομοιότητα του μοντέλου με το CX-60 καθώς αυτονόητα το νέο μοντέλο υπακούει εξίσου στον σχεδιαστικό κώδικα Kodo. Αυτό που καθίσταται εξίσου σαφές με την πρώτη ματιά είναι το μεγαλύτερο μήκος του το οποίο εξάλλου, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, θα επιτρέπει την δυνατότητα επιλογής επταθέσιας διάταξης για το εσωτερικό του.
Αφετηρία για το CX-80 θα αποτελέσει μια επιμηκυμένη εκδοχή της πλατφόρμας Large Product Group η οποία θα εξασφαλίσει στο μοντέλο ένα πιο γενναιόδωρο μεταξόνιο. Αναμενόμενα ωστόσο, στην επταθέσια διάταξη το CX-80 θα προσφέρει μικρότερο χώρο αποσκευών από το CX-60 και τα 570 λίτρα του. Αυτονόητα βέβαια εφόσον δεν χρησιμοποιείται η τρίτη σειρά καθισμάτων η πρακτικότητα του μοντέλου προδιαγράφεται μεγαλύτερη έναντι του CX-60.
H συγκεκριμένη πλατφόρμα μπορεί να υποστηρίξει τεχνολογίες mild hybrid, plug-in hybrid και φυσικά συμβατικούς κινητήρες με τέσσερις έξι κυλίνδρους. Αυτό σημαίνει ότι και το CX-80 θα είναι διαθέσιμο με plug-in υβριδική τεχνολογία αποτελούμενη από κινητήρα 2,5 λίτρων και ηλεκτρικό μοτέρ, ως πετρελαιοκίνητο με diesel κινητήρα 3,3 λίτρων και εξακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 3,0 λίτρων με ισχύ από 200 έως 328 ίππους.
Ανάλογο του CX-60 προδιαγράφεται και το εσωτερικό όπου θα πάρουν θέση δύο οθόνες 12,3 ιντσών για το infotainment και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων με την κεντρική κονσόλα να φιλοξενεί τον χαρακτηριστικό λιτό περιστροφικό επιλογέα για την αμεσότερη πρόσβαση σε βασικές λειτουργίες.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις