Κάνοντας ένα διάλειμμα στα σχέδια της για ένα νέο σκεπτικό «προσιτής» ηλεκτροκίνησης και επιστρέφοντας κατά κάποιο τρόπο στις ρίζες της η Fisker δίνει το πρώτο ολοκληρωμένο δείγμα γραφής του νέου αμιγώς ηλεκτροκίνητου, τετραθέσιου cabrio που θα τεθεί επικεφαλής της γκάμας της.

Το Ronin όπως θα ονομάζεται θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στις αρχές Αυγούστου με την προοπτική από το 2024 οπότε και θα ξεκινήσει η διάθεσή του να αντιμετωπίσει «μεγαθήρια» της ηλεκτροκίνησης  όπως η Mercedes-AMG EQS και η Porsche Taycan Turbo S αν και ουσιαστικά παίζοντας χωρίς αντίπαλο μιας και η απουσία σταθερής οροφής εξασφαλίζει την μοναδικότητά του.

Μια απλή παρατήρηση στις πληθωρικές επιφάνειες του μοντέλου στο teaser που έδωσε στη δημοσιότητα η Fisker αρκεί για να διαπιστώσει κανείς την σύνδεση με το πρώτο μοντέλο παραγωγής της φίρμας, Karma το 2011.

Εκτός από τις αναλογίες που σηματοδοτούνται από το εξαιρετικό μακρύ καπό, το κοντό πίσω τμήμα και το κεκλιμένο παρμπρίζ, μια από τις ιδιαιτερότητες του μοντέλου είναι η απουσία δεύτερης κολώνας, ένα στοιχείο πρόκληση για τους μηχανικούς της αμερικανικής φίρμας που θα πρέπει να εξασφαλίσουν την στρεπτική ακαμψία του πλαισίου αλλά και την ανθεκτικότητά του σε πλευρικές συγκρούσεις που ελλείψει δεύτερης κολώνας καθιστά πιο ευάλωτη την κατασκευή. Η λύση αναμένεται να προέλθει από την άφθονη χρήση ανθρακονήματος στο πλαίσιο όσο και στο αμάξωμα.

Σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, προς το παρόν η Fisker έχει ανακοινώσει ότι προσφερόμενη αυτονομία θα ξεπερνά τα 950 χλμ. ενώ η ακόμα απροσδιόριστη αλλά γενναιόδωρη ισχύς θα προκύπτει από τον συνδυασμό τριών ηλεκτρικών μοτέρ. Σύμφωνα με τις συστάσεις, η ισχύς θα είναι αρκετή προκειμένου το Ronin να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,0 δευτερόλεπτα.