Κάτια Δανδουλάκη: «Στην αρχή της Λάμψης νόμιζα ότι ο κόσμος θα βαρεθεί να με βλέπει»
H ταλαντούχα ηθοποιός σε μια συνέντευξη εφ' όλης της ύλης.
- Πατέρας βίαζε και εξέδιδε την ανήλικη κόρη του σε άγνωστους άνδρες - Σοκάρει υπόθεση στη Γαλλία
- Πολάκης: Τη Δευτέρα θα είμαι μπροστάρης σε μια προσπάθεια ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ
- Φάμελλος: Τυχοδιώκτης ο Κασσελάκης – Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να σταματήσει το πάρτι δισεκατομμυρίων του Μητσοτάκη
- Το «εστιατόριο των λανθασμένων παραγγελιών» στην Ιαπωνία έχει να μας διδάξει πολλά
Η Κάτια Δανδουλάκη μίλησε στο «Πάμε Δανάη!» για την πορεία της στο θέατρο, τους ρόλους που την σημάδεψαν, για τη στάση ζωής της και για τα ευτράπελα στις παραστάσεις.
Η αγαπημένη ηθοποιός μίλησε για την παράσταση που πρωταγωνιστεί και για την καλοκαιρινή περιοδεία του θιάσου.
Το θέατρο
«Φέτος έχουμε περιοδεία με τον «Γυάλινο κόσμο» σε όλη την Ελλάδα. Ο Τενεσί Γουίλιαμς, όταν έγραφε αυτά τα τέσσερα παγιδευμένα πλάσματα, τους έδινε έντονες στιγμές χιούμορ για να είναι ευχάριστο στον θεατή», είπε αρχικά η Κάτια Δανδουλάκη.
Για την στάση ζωής της υπογράμμισε πως, «ξεπερνάω τις δυσκολίες με το χιούμορ, σατιρίζω τον εαυτό μου και μπορώ να τον δω τελείως αντικειμενικά. Όχι για να αποκτήσω κόμπλεξ, άλλα για να το φτιάξω. Παραξενεύτηκα με την πρόταση να συμμετέχω ξανά στους «Πάνθεους». ήξερα ότι δεν θα κάνω την «Μάρμω» λόγω ηλικίας, άλλα δεν θυμόμουν τους υπόλοιπους ρόλους. Όταν προβαλλόταν η σειρά «Οι Πανθεοι», δεν κυκλοφορούσε άνθρωπος στον δρόμο. Ο κόσμος με είχε συνηθίσει ως το «κάλο κορίτσι» στους ρόλους και με ρωτούσε πως υποδυόμουν αυτόν τον ρολό που ερωτεύτηκα δυο άντρες».
Η «Λάμψη» και οι ρόλοι της ζωής της
«Από τον «Παπαφλέσσα» θυμάμαι μία σκηνή με τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ που οι ηθοποιοί έπρεπε να σηκωθούν μόλις φώναζε, άλλα τους είχε πάρει ο ύπνος. Η «Λάμψη» είναι από τις αγαπημένες μου δουλειές.
Στην αρχή είχα ενδοιασμούς, μήπως ο κόσμος βαρεθεί να με βλέπει κάθε μέρα. Η απολυτή αντίθεση των γυρισμάτων τότε με τώρα είναι η οργάνωση των γυρισμάτων. Είχαμε χρόνο να μάθουμε τις σκηνές, είχαμε το καμαρίνι μας, τελειώναμε και είχαμε τη ζωή μας. Τώρα μόλις φτάνω στο πλατό ακούω: «γρήγορα, πάμε». Αυτό το κυνηγητό χρόνου μου πρόσθεσε άγχος και μου αφαίρεσε χαρά. Το να παίζω όμως στην τηλεόραση με βοηθούσε και στο θέατρο», αποκάλυψε η ηθοποιός.
Για την λειτουργία των θεάτρων και για τα ευτράπελα στο «σανίδι» επεσήμανε ότι, «το θέατρο έπρεπε να λειτουργήσει κανονικά στις απεργίες. Δεν καταλαβαίνω για ποιόν λόγο θα έπρεπε να κλείσει μία ιδιωτική επιχείρηση για ένα δημόσιο ζήτημα. Μπορεί να με εκνευρίσει πολύ η βαβούρα σε μία πρόβα. Δεν μπορώ τα αστειάκια, επειδή «χάνομαι». Βάζω ωτοασπίδες και παρακολουθώ πότε σταματούν για να απαντήσω».
Ο Μάριος Πλωρίτης
«Μου έχουν τύχει ατέλειωτα ευτράπελα σε παραστάσεις. Έχω υιοθετήσει αυτό που λέει η Λαμπέτη: «Μην γελάσεις ποτέ κρυφά, γιατί θα νομίζουν ότι γελάς εναντίον τους». Ο Μάριος Πλωρίτης είναι σαν «χαλί» μέσα μου, που συμφωνούμε και διαφωνούμε. Όταν έχω μία απορία είναι σαν να έχουμε ήδη κουβεντιάσει», τόνισε κλείνοντας η Κάτια Δανδουλάκη.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις