ChatGPT: Πρώτη πτώση της επισκεψιμότητας μετά το εκρηκτικό ντεμπούτο
Μείωση καταγράφηκε τον Ιούνιο, για πρώτη φορά από τον Νοέμβριο, στη μηνιαία επισκεψιμότητα στον ιστότοπο του ChatGPΤ
Μείωση καταγράφηκε τον Ιούνιο, για πρώτη φορά από τον Νοέμβριο, στη μηνιαία επισκεψιμότητα στον ιστότοπο του ChatGPΤ, σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων Similarweb.
Η παγκόσμια επισκεψιμότητα από επιτραπέζιους υπολογιστές και κινητά στον ιστότοπο του ChatGPT μειώθηκε κατά 9,7% τον Ιούνιο σε σχέση με τον Μάιο, ενώ οι μοναδικοί επισκέπτες στον ιστότοπο του ChatGPT μειώθηκαν κατά 5,7%. Ο χρόνος που οι επισκέπτες πέρασαν στον ιστότοπο μειώθηκε επίσης κατά 8,5%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Similarweb.
Το δυναμικό ξεκίνημα
Το ChatGPT πυροδότησε μια φρενήρη χρήση της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης σε καθημερινές εργασίες, από το γράψιμο μέχρι τον προγραμματισμό, και έφτασε τα 100 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες τον Ιανουάριο, δύο μήνες μετά την έναρξή του.
Αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εφαρμογή για καταναλωτές που έχει δημιουργηθεί ποτέ, και τώρα διαθέτει πάνω από 1,5 δισεκατομμύριο μηνιαίες επισκέψεις, αποτελώντας μία από τις 20 κορυφαίες ιστοσελίδες στον κόσμο. Για παράδειγμα, το ChatGPT έχει ξεπεράσει κατά πολύ το Bing, τη μηχανή αναζήτησης που διαχειρίζεται η Microsoft και η οποία χρησιμοποιεί την τεχνολογία του OpenAI.
Μερικοί ανταγωνιστές του ChatGPT, συμπεριλαμβανομένου του Bard chatbot της Google, έχουν επίσης παρουσιαστεί και τεθεί σε λειτουργία τους τελευταίους μήνες. Η OpenAI κυκλοφόρησε επίσης τον Μάιο την εφαρμογή ChatGPT στο σύστημα iOS, η οποία θα μπορούσε να έχει απορροφήσει κάποια κίνηση από την ιστοσελίδα της. Ορισμένοι συνδέουν επίσης την αλλαγή χρήσης με τις καλοκαιρινές διακοπές των σχολείων, καθώς λιγότεροι μαθητές αναζητούν βοήθεια για τις εργασίες τους.
Το κόστος λειτουργίας
Η πρόσφατη επιβράδυνση της ανάπτυξης θα μπορούσε να βοηθήσει στον έλεγχο του κόστους λειτουργίας του ChatGPT, το οποίο απαιτεί εντατική υπολογιστική ισχύ για την απάντηση των ερωτημάτων. Ο Sam Altman, διευθύνων σύμβουλος της OpenAI, έχει χαρακτηρίσει το κόστος λειτουργίας των υπηρεσιών «εντυπωσιακό».
Η χρήση του ChatGPT είναι δωρεάν, αλλά παρέχει επίσης μια premium συνδρομή, όπου οι χρήστες μπορούν να πληρώνουν 20 δολάρια το μήνα για να έχουν πρόσβαση στο πιο προηγμένο μοντέλο του OpenAI, το GPT-4. Πάνω από μισό εκατομμύριο άνθρωποι έχουν εγγραφεί για τη συνδρομή, σύμφωνα με εκτιμήσεις της YipitData.
Η OpenAI έχει προβλέψει έσοδα 200 εκατομμυρίων δολαρίων φέτος. Εκτός από το ChatGPT, κερδίζει χρήματα από την πώληση πρόσβασης API στα μοντέλα AI της για προγραμματιστές και επιχειρήσεις απευθείας και μέσω μιας συνεργασίας με τη Microsoft, η οποία επένδυσε πάνω από 10 δισεκατομμύρια δολάρια στην εταιρεία.
Πηγή: OT.gr
- Κυριάκος: «Λεκτικό bullying του Ηλιόπουλου στον Λουτσέσκου»
- Σεισμός τώρα στην Κρήτη – 3,5 Ρίχτερ
- Η ακροδεξιά οπλίζει το χέρι τρομοκρατών
- Δώρο Αγάπης 2024: Συμμετέχουμε για 9η χρονιά στην πράξη αγάπης της ΑΒ Βασιλόπουλος στηρίζοντας όσους έχουν ανάγκη
- Κονστάντσε Γκάιγκερ: Το παιδί θαύμα του 19ου αιώνα
- Επιλέγοντας οικογενειακό αυτοκίνητο με την ασφάλεια της Avis