Κλάδος εστίασης και Φιλοξενίας: Σε άνοδο μεν, προβληματίζει ο πληθωρισμός δε
Πώς μπορούν να προστατευθούν οι επιχειρήσεις
Σε ανοδική πορεία βρίσκεται ο κλάδος της εστίασης και της φιλοξενίας, αλλά εξακολουθεί να αντιμετωπίζει δυσκολίες, κυρίως από τον υψηλό πληθωρισμό, όπως αναφέρει το Yahoo Finance .
Τον Ιούνιο, προστέθηκαν 21.000 θέσεις εργασίας στον κλάδο της εστίασης και της φιλοξενίας των ΗΠΑ, σύμφωνα με το Γραφείο Στατιστικών Εργασίας. Ωστόσο, οι θέσεις εργασίας σε εστιατόρια και μπαρ μειώθηκαν κατά σχεδόν 1.000 θέσεις, ή 0,8%. Επίσης, τα επίπεδα εξακολουθούν να είναι χαμηλότερα από τους αριθμούς Φεβρουαρίου 2020 κατά περίπου 80.000 λιγότερες θέσεις εργασίας, σύμφωνα με το Nation’s Restaurant News.
Ο Eugene Remm του Catch Hospitality Group, με επιχειρήσεις σε 6 τοποθεσίες στις ΗΠΑ, σε πόλεις όπως η Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες και το Λας Βέγκας, στάθμισε τη βιομηχανία συνολικά και τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία του στρατολογεί και διατηρεί ταλέντα σε μια δύσκολη αγορά εργασίας.
Πλήρες προσωπικό
Ο Remm ανέφερε ότι οι επιχειρήσεις του είναι πλέον πλήρως στελεχωμένες για «πρώτη φορά μετά από περίπου δύο χρόνια».
«Αυτό είναι σημαντικό γιατί μόλις μπορέσαμε να στελεχώσουμε τα καταστήματά πλήρως» και συνέχισε συμβουλεύοντας τους συναδέλφους του «να μπορείτε να εστιάσετε όχι μόνο στο να καλύψετε τον ρόλο, αλλά στην πραγματικότητα να βρείτε τους καλύτερους ανθρώπους για τον ρόλο και να βεβαιωθείτε ότι εξυψώνετε αυτούς τους ανθρώπους».
Τώρα, η εταιρεία του σχεδιάζει την επέκτασή της στο Μαϊάμι Μπιτς, στο Ντάλας, και σε μια άλλη τοποθεσία που δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί, ενώ σκοπεύει να προσλάβει περίπου 1.000 άτομα ακόμη.
Οι τιμές των τροφίμων έχουν πέσει «λίγο»
Ο συνολικός πληθωρισμός των τροφίμων παραμένει υψηλός, αυξημένος κατά 6,7% σε ετήσια βάση τον Μάιο, σύμφωνα με το Δείκτη Τιμών Καταναλωτή του Μαΐου (CPI) του Γραφείου Στατιστικών Εργασίας (BLS). Ο ρυθμός αύξησης των τιμών στα τρόφιμα σε εστιατόρια και μπαρ είναι ακόμη μεγαλύτερος, σημειώνοντας αύξηση 8,3% από έτος σε έτος.
«Έχουμε δει τις τιμές στην πραγματικότητα να πέφτουν λίγο», είπε ο Remm. «Υπάρχουν όμως ορισμένα προϊόντα όπως ο αστακός, ο οποίος είναι εξαιρετικά ακριβός, και το καβούρι, το οποίο είναι εξαιρετικά ακριβό επίσης, οπότε μερικές φορές πρέπει να απογειώσεις τα πιάτα σου για να περιορίσεις τις απώλειες από τις υψηλές τιμές», τόνισε.
Οι πελάτες
Οι συνέταιροι του Remm, που περιλαμβάνουν τον Μαρκ Μπίρνμπαουμ και τον Τίλμαν Φερτίτα, ο οποίος είναι και ιδιοκτήτης των Χιούστον Ρόκετς του ΝΒΑ, κοιτάζουν συνεχώς το μενού από κοντά.«Ψάχνουμε πού μπορούμε να βρούμε την ισορροπία για να δώσουμε αξία στον πελάτη χωρίς να την επιχείρηση», πρόσθεσε.
Επιπλέον, ανέφερε ότι οι πελάτες, παρά τον υψηλό πληθωρισμό, εξακολουθούν να είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για την πλήρη εμπειρία του εστιατορίου.
Ο Remm πιστεύει ότι το μαγείρεμα στο σπίτι, μια τάση της εποχής της πανδημίας που εξακολουθεί να υπάρχει, δεν μπορεί να συγκριθεί με την εμπειρία ενός γεύματος έξω.
Οι καταναλωτές δεν φαίνεται να χάνουν το ενδιαφέρον τους για να δειπνήσουν σε ένα εστιατόριο. Μια πρόσφατη αναφορά από το Yelp δείχνει ότι το ενδιαφέρον για εστιατόρια με υψηλότερες τιμές αυξάνεται περισσότερο από 10% σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από την πανδημία.
Πηγή: ΟΤ
- Λάκης Λαζόπουλος: «Τιμωρήθηκα από το σύστημα»
- LIVE: Ολυμπιακός – Μαρούσι
- Πώς ο Μασκ τίναξε τη μπάνκα των εκλογών και ανέβασε την Tesla πάνω από το 1 τρισ.
- Superman: Ιστορικό ρεκόρ για το νέο trailer με 250 εκατ. προβολές σε 24 ώρες
- «Η Μπεσίκτας είχε συμφωνήσει με τον Τζόλη αλλά…»
- Μαγδεμβούργο: Στο στόχαστρο της γερμανικής αστυνομίας τρία άτομα που χειροκροτούσαν τον μακελάρη