Ξενοδοχείο βγάζει πάνω από 40.000 ευρώ τη μέρα… μόνο από ένα ποτό
Αποτελεί ένα από τα πιο γνωστά κοκτειλ του κόσμου
- Με στάσεις εργασίας συμμετέχουν στην απεργία τα ΜΜΜ - Πώς θα κινηθούν
- Θλιβερή πρωτιά στην υποκειμενική φτώχεια - Στο 3,1% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα, στο 2% στην ευρωζώνη
- Ταξίδι Γεραπετρίτη στο Λονδίνο με ατζέντα Κυπριακό και Συμβούλιο Ασφαλείας
- Μπορεί ο σκύλος να μιμηθεί τις δικές μας κινήσεις; Κι αν ναι, πώς;
Ένα από τα πιο διάσημα ξενοδοχεία της Σιγκαπούρης φέρεται να βγάζει… 43.000 ευρώ την ημέρα μόνο από ένα κοκτέιλ, το οποίο μάλιστα είναι τόσο διάσημο που προσελκύει τουρίστες και γευσιγνώστες από όλο το κόσμο.
Πρόκειται για το Raffles Hotel, στο οποίο παρασκευάζεται ένα από τα πιο εμβληματικά ποτά στον κόσμο, το Singapore Sling, το οποίο έκτοτε έχει γίνει γνωστό και ως εθνικό ποτό.
Σύμφωνα με το AU News, το ξενοδοχείο πουλάει περίπου 1.000 Singapore Slings την ημέρα. Με κόστος 43 ευρώ το ποτήρι αυτό σημαίνει ότι το Raffles Long Bar βγάζει το απίστευτο ποσό των 43.000 ευρώ την ημέρα!
Το διάσημο αυτό κοκτέιλ παρασκευάζεται από τζιν, χυμό ανανά, χυμό λάιμ, curaçao και Bénédictine.
@girlvsglobe Singapore Sling at Raffles Hotel 🍹 the Long Bar is where this cocktail was invented around 1915 – this is one of the most iconic food and drink spots in Singapore! have you tried a Singapore Sling? #singaporesling #singaporefoodie #singaporefood #cocktailtok ♬ original sound – sabina | girl vs globe
Πώς δημιουργήθηκε το Singapore Sling
Το Singapore Sling δημιουργήθηκε για πρώτη φορά το 1915 από τον μπάρμαν του Raffles Ngiam Tong Boon, με συστατικά που έδιναν σκόπιμα στο κοκτέιλ μια ρόδινη απόχρωση.
Το Raffles έγινε σύντομα τόπος συνάντησης, με τους άνδρες να συναντιούνται πάνω από ποτήρια ουίσκι και τζιν.
Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι γυναίκες δεν επιτρεπόταν να πίνουν αλκοόλ σε δημόσιο χώρο, και έτσι προσφέρονταν τσάι, αναψυκτικά και χυμοί φρούτων.
Ο επιχειρηματίας Ngiam βρήκε την ευκαιρία να δημιουργήσει ένα αλκοολούχο ποτό που θα έμοιαζε με χυμό – αλλά θα ήταν κρυφά εμποτισμένο με αλκοόλ.
Ο έξυπνος μπάρμαν έκανε το ποτό ροζ για να του δώσει ένα θηλυκό ύφος, το οποίο, σε συνδυασμό με τη χρήση μικρής ποσότητας αλκοόλ, έκανε τον κόσμο να πιστέψει ότι επρόκειτο για ένα κοινωνικά αποδεκτό ποτό για γυναίκες. Έτσι γεννήθηκε το Singapore Sling.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις