Φωτογραφίες: Automedia

Η γερμανική φίρμα έχει αποδυθεί σε ένα tour-de-force ανανέωσης των κορυφαίων μοντέλων της και στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με ακόμα ένα από αυτά και συγκεκριμένα το RS Q8 το οποίο αυτονόητα ακολουθεί την προσφάτως ανανεωμένη γκάμα του Q8 που περιέλαβε στις τάξεις του και το πρώην e-tron και νυν Q8 e-tron.

Όπως αποκαλύπτει μια απλή παρατήρηση στην όψη του πληθωρικού coupe SUV, όπως και η υπόλοιπη γκάμα το RS υιοθετεί νέου σχεδιασμού φωτιστικά σώματα με τεχνολογία Digital Matrix Led. Η γρίλια υιοθετεί το γνώριμο κυψελοειδές μοτίβο των RS εκδόσεων ενώ χαμηλότερα διακρίνεται ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας. Τις αλλαγές συμπληρώνουν τα ξαναγραμμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα ενώ το παζλ θα συμπληρώσουν νέου σχεδιασμού τροχοί.

Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν οι οβάλ απολήξεις της εξάτμισης που είναι συνυφασμένες με τις εκδόσεις RS και οι οποίες ενσωματώνονται σε ένα ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό διαχύτη ενώ ψηλότερα διακρίνεται ο εξίσου νέου σχεδιασμού προφυλακτήρας.

Στο εσωτερικό το Q8 θα εξακολουθήσει να «δανείζεται» τεχνολογία από το Q7 κάτι που μεταφράζεται στο συνδυασμό οθονών 12,3 κα 8,6 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το infotainment που θα αποκτήσει πρόσβαση σε νέες εφαρμογές.

Σε ό,τι αφορά το κρισιμότερο στοιχείο της έκδοσης RS, τον κινητήρα στην μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της εφοδιαζόταν με V8 κινητήρα 600 ίππων. Με δεδομένη την πρόσφατη αποκάλυψη του RS6 Αvant Performance Pack των 630 ίππων από τον ίδιο κινητήρα, είναι σαφές ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης της μονάδας τα οποία και αναμένεται να εκμεταλλευτεί εξίσου το RSQ8.