Lamborghini SC63 LMDh: Νέο αγωνιστικό κεφάλαιο
H ιταλική φίρμα δεν θα μπορούσε να λείπει από το φεστιβάλ του Goodwood όπου προσγειώνεται με ένα υβριδικό αγωνιστικό που αξιώνει τον τίτλο του πιο προηγμένου που έχει παρουσιάσει ποτέ και τον οποίο θα κληθεί να «αποδείξει» σε πρωταθλήματα αντοχής
- Πατέρας βίαζε και εξέδιδε την ανήλικη κόρη του σε άγνωστους άνδρες - Σοκάρει υπόθεση στη Γαλλία
- Πολάκης: Τη Δευτέρα θα είμαι μπροστάρης σε μια προσπάθεια ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ
- Φάμελλος: Τυχοδιώκτης ο Κασσελάκης – Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να σταματήσει το πάρτι δισεκατομμυρίων του Μητσοτάκη
- Το «εστιατόριο των λανθασμένων παραγγελιών» στην Ιαπωνία έχει να μας διδάξει πολλά
Μπορεί το εξωτικό αγωνιστικό που αποκάλυψε η ιταλική φίρμα να θυμίζει ελάχιστα όσα έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε από την Lamborghini με εξαίρεση ίσως τα φωτιστικά σώματα σε μοτίβο «Υ», ωστόσο οι περιορισμοί και οι προδιαγραφές που συνεπάγεται η κατηγορία των αγωνιστικών LMDh είναι πολύ συγκεκριμένες.
Για την ακρίβεια, σύμφωνα με τις σχετικές προδιαγραφές τα αγωνιστικά LMDh υπόκεινται σε αυστηρούς κανονισμούς σε ό,τι αφορά την κατασκευή και την προμήθεια του monocoque πλαισίου το οποίο παρά τις αρχικές εντυπώσεις, οι σχεδιαστές της Lamborghini και το Centro Stile έχουν φροντίσει να «ντύσουν» με λεπτομέρειες όπως οι εισαγωγές αέρα NACA που θυμίζουν την Countach και οι θόλοι που αντλούν την έμπνευσή τους από την Revuelto.
Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο του συγκεκριμένου αγωνιστικού πάντως είναι ο κινητήρας ο οποίος είναι καινούριος και έχει κατασκευαστεί στα μέτρα της συγκεκριμένης αγωνιστικής περίστασης. Πρόκειται αυτονόητα για ένα υβριδικό σύνολο με κυρίαρχο ένα twin-turbo V8 με χωρητικότητα 3,8 λίτρων και το διπλό σύστημα υπερτροφοδότησης να τοποθετείται εξωτερικά προκειμένου να εξασφαλιστεί η ακόμα καλύτερη ψύξη του, οι ανάγκες συντήρησης αλλά και προς όφελος της κατανομής βάρους. Αν και η Lamborghini δεν έχει προς το παρόν ανακοινώσει μεγέθη, οι περιορισμοί της κατηγορίας τοποθετούν την μέγιστη ισχύ στους 680 ίππους μέγεθος το οποίο αναμένεται να ισχύσει και για την περίπτωση του ιταλικού αγωνιστικού.
Σε ό,τι αφορά τα ηλεκτρικά μέρη προκειται για ένα ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια και μια μπαταρία που συντονίζονται με την συνδρομή ενός ηλεκτρονικού συστήματος της Bosch όπως επιβάλλουν οι προδιαγραφές. Το σύνολο συμπληρώνεται από το εξίσου κοινό για όλα τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν στην κατηγορία σύστημα μετάδοσης.
Βάσει των όσων έχουν ανακοινωθεί ως προς τους στόχους του SC63, θα κατασκευαστούν δύο εκδοχές του με το πρώτο να διαγωνίζεται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής της FIΑ για το 2024 και το δεύτερο να κατευθύνεται στην αμερικανική αντίστοιχη διοργάνωση IMSA, αμφότερα ως μέλη της ομάδας Iron Lynx που ήδη έχει αγωνιστεί με Lamborghini στα πρωταθλήματα IMSA και GT World Challenge με Huracan GT3 Evo 2.
Με αφορμή την πρεμιέρα της αγωνιστικής Lamborghini στο φεστιβάλ του Goodwood ο επικεφαλής της φίρμας δήλωσε «η SC63 είναι το πλέον προηγμένο αγωνιστικό που η Lamborghini έχει κατασκευάσει ποτέ υπακούοντας στις επιταγές του οδικού χάρτη Direzione Cor Tauri που αφορά τον εξηλεκτρισμό της γκάμας μας. Η ευκαιρία να αγωνιστούμε στα μεγαλύτερα πρωταθλήματα αντοχής με ένα υβριδικό πρωτότυπο ταιριάζει απολύτως με τους στόχους μας για το μέλλον των επιδόσεων όπως έχουμε ήδη αποδείξει και με την Revuelto. H SC63 LMDh είναι ένα ακόμα βήμα προς την κορυφή της πυραμίδας αλλά και προς το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της ομάδας Squadra Corse».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις