Triumph TR25: Αναβιώνοντας ένα θρίαμβο
Ένας βρετανικός σχεδιαστικός οίκος αναβιώνει ένα θρυλικό μοντέλο της Triumph με αφετηρία το δάπεδο του BMW i3 και θεαματικό αποτέλεσμα σε αισθητικό επίπεδο
H Triumph Motor Company μπορεί να μην έχει κατασκευάσει κάποιο αυτοκίνητο τα τελευταία 40 χρόνια ωστόσο η απήχηση του ονόματός της παραμένει ισχυρή οδηγώντας τον βρετανικό σχεδιαστικό οίκο Makkina να επιχειρήσει μια σύγχρονη αναβίωση του θρυλικού Triumph TR2 MCV575 «Jabbeke» που έσπασε το ρεκόρ ταχύτητας τον μακρινό Μάιο του 1953.
Το TR25 όπως ονομάζεται η νέα σχεδιαστική μελέτη του βρετανικού οίκου, εμπνέεται προφανώς από την χαρακτηριστική σιλουέτα του Jabbeke τηρώντας τις σχετικές αναλογίες που υπαγορεύονται από το αίτημα της όσο το δυνατόν μεγαλύτερης ταχύτητας χωρίς, αυτονόητα, να παραλείπει το εκσυγχρονισμό της όπως προκύπτει από τις ακόμα λιγότερες καμπύλες στις εξωτερικές επιφάνειες αλλά και πινελιές όπως οι ευμεγέθεις ζάντες, τα σύγχρονα φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω.
Αντιστοίχως μινιμαλιστικό είναι και το μονοθέσιο εσωτερικό –αν και υπάρχει χώρος για ένα δεύτερο άτομο όταν το ζητούμενο δεν είναι οι επιδόσεις και όταν ο συγκεκριμένος χώρος δεν κρύβεται πίσω από το ειδικά σχεδιασμένο κάλυμμα.
Ο σχεδιασμός του τιμονιού έχει επίσης επιλεγεί ώστε να παραπέμπει στο Jabbeke χωρίς να λείπουν οι απαραίτητες σύγχρονες διατυπώσεις όπως ο λιτός πίνακας οργάνων που εμφανίζει μόνο ζωτικές ενδείξεις όπως η ταχύτητα, τα επίπεδα φόρτισης και η υπολειπόμενη αυτονομία. Το τιμόνι ενσωματώνει χειριστήρια που δίνουν πρόσβαση στην επιλογή προγραμμάτων οδήγησης και στο σύστημα πλοήγησης.
Αφετηρία για τη σχεδιαστική μελέτη αποτελεί η αρχιτεκτονική του BMW i3 με δεδομένο και ή βαυαρική φίρμα διατηρεί τα δικαιώματα χρήσης του ονόματος της Triumph τα οποία είχε εξαγοράσει. Αν και η Makkina δεν ανακοινώνει τεχνικά χαρακτηριστικά το πιθανότερο είναι ότι το Triumph TR25 υιοθετεί ένα ανάλογο ηλεκτρικό σύνολο αποτελούμενο από μοτέρ 184 ίππων και μπαταρία 42,2 kWh.
Για την ιστορία το μοντέλο που ενέπνευσε την σχεδιαστική μελέτη κατέρριψε το ρεκόρ επίγειας ταχύτητας στην κατηγορία των αυτοκινήτων παραγωγής με κινητήρα χωρητικότητας μικρότερο των 2,0 λίτρων τον Μάιο του 1953. Το ρεκόρ πέτυχε μια προπαραγωγής εκδοχή με κάποιες ιδιαιτερότητες στην σχεδίαση η οποία πλέον βρίσκεται στο Βρετανικό Μουσείο Μηχανοκίνητων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις