Εκπτώσεις: Ανοιχτά τα εμπορικά καταστήματα την Κυριακή
Μέχρι πότε θα διαρκέσουν οι θερινές εκπτώσεις
Πρεμιέρα στις 10 Ιουλίου έκαναν οι θερινές εκπτώσεις, οι οποίες θα διαρκέσουν έως την Τετάρτη 31 Αυγούστου.
Έτσι, τα εμπορικά καταστήματα θα είναι ανοιχτά την Κυριακή 16 Ιουλίου, στο πλαίσιο της προαιρετικής λειτουργίας τους, την ώρα που βρίσκονται εν εξελίξει οι θερινές εκπτώσεις.
Σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών, τα εμπορικά καταστήματα βάσει νόμου μπορούν να λειτουργήσουν προαιρετικά την ερχόμενη Κυριακή με προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας, από τις 11:00 έως τις 18:00.
Όπως αναφέρει ο ΕΣΑ δεν υπάρχει μέτρο που να αφορά τον καύσωνα και να επηρεάζει τη λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων την Κυριακή, ενώ στην ανακοίνωση του αναφέρει ότι «από την έναρξη των φετινών θερινών εκπτώσεων, έχει διαπιστωθεί υπερεπάρκεια προϊόντων, μεγάλες εκπτώσεις και έντονο αγοραστικό ενδιαφέρον και για το λόγο αυτό παροτρύνουμε τους καταναλωτές να εκμεταλλευτούν τις πραγματικά χαμηλές τιμές, προβαίνοντας σε αγορές που θα καλύψουν τις πραγματικές τους ανάγκες».
Εκπτώσεις και καταναλωτές
Σύμφωνα με την Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), κατά τη διενέργεια των εκπτώσεων, εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.
Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται. Το ποσοστό της έκπτωσης θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή, πρέπει να ανταποκρίνεται στην αλήθεια και να μην είναι ανακριβής.
Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Πηγή: Ot.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις