Hyundai Santa Fe: Τετράγωνη λογική
H Hyundai δίνει μια πρώτη γεύση από την νέα γενιά του αποκλειστικά επταθέσιου Santa Fe το οποίο θα επενδύσει σε μια πιο τετραγωνισμένη σχεδίαση «εμπλουτισμένη» με τα τελευταία τεχνολογικά πρότυπα που έχουν προκύψει στο οπλοστάσιο των Κορεατών
- Οι πριγκίπισσες της Disney κινδυνεύουν σύμφωνα με ένα νέο σατιρικό επιστημονικό άρθρο
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
Μπορεί η κορεατική φίρμα να έχει ρίξει ιδιαίτερο βάρος στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι παραμελεί τα παραδοσιακά της μοντέλα όπως το επιβλητικό Hyundai Santa Fe που υποδέχεται την νέα πέμπτη κατά σειρά γενιά του υιοθετώντας εκσυγχρονισμένα χαρακτηριστικά σε κάθε επίπεδο.
Ξεκινώντας από την εμφάνισή του, παρά το γεγονός ότι το Santa Fe θα εξακολουθήσει να διατίθεται σε εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι σαφής ότι η αισθητική του αναμόρφωση αντλεί ορισμένες επιρροές από την σειρά των Ioniq, όπως προδίδει η επιλογή πληθώρας ακμών στις επιφάνειές του και στις λεπτομέρειες που αναλαμβάνουν να αναδείξουν τον πληθωρικό όγκο του αποκλειστικά επταθέσιου SUV.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, η Hyundai ετοιμάζει και ένα αντίστοιχου όγκου και κατηγορίας αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο που θα υιοθετήσει την ονομασία Ioniq 7 και το οποίο αναμενόμενα θα λειτουργήσει ως το EV alter ego του Santa Fe.
Στις λεπτομέρειες της σχεδίασης ξεχωρίζει το μοτίβο «Η» που έχει επιλεγεί για τα φωτιστικά σώματα τόσο μπροστά όσο και πίσω που συνδυαστικά με την κάθετη διαμόρφωση των αντίστοιχων τμημάτων δίνει έμφαση στον τετραγωνισμένο σχεδιασμό του κορεατικού SUV που σύμφωνα με τις συστάσεις επωφελείται και από ένα ακόμα μεγαλύτερο μεταξόνιο χωρίς, προς το παρόν, να δίνονται περαιτέρω διευκρινίσεις για τα ακριβή μεγέθη.
Αυτό που πάντως θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι ότι το νέο Santa Fe θα στοχεύσει στην μεγιστοποίηση της ευρυχωρίας του και της παρεπόμενης χρηστικότητας που προκύπτει από ένα SUV αντίστοιχου μεγέθους σε ό,τι αφορά τις μεταφορικές ικανότητες. Προς αυτό το σκοπό οι δύο πίσω σειρές καθισμάτων θα μπορούν να αναδιπλωθούν πλήρως προσφέροντας ένα εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης ενώ δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και η δυνατότητα κύλισης ή μερικής αναδίπλωσης των καθισμάτων.
Πλην της ευρυχωρίας, το εσωτερικό του νέου Santa Fe υπόκειται σε μια εξίσου θεαματική αναμόρφωση με ψηφιακά χαρακτηριστικά με κυρίαρχες τις δύο οθόνες, μια 12,3 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων σε ενιαία διαμόρφωση με το infotainment το οποίο θα υπακούσει στις τελευταίες προδιαγραφές λογισμικού και εφαρμογών της κορεατικής φίρμας. Χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα θα παρεπιδημεί μια σειρά από φυσικούς διακόπτες για τον έλεγχο του κλιματισμού και του ηχοσυστήματος. Πλην των ψηφιακών διατυπώσεων, το εσωτερικό θα επενδύεται από ακριβά υλικά μεταξύ των οποίων το δέρμα Nappa και το ξύλο τονίζοντας την θέση του στην κορυφή της SUV γκάμας των Κορεατών.
Προς το παρόν η Hyundai δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου η πλήρης αποκάλυψη του οποίου θα πραγματοποιηθεί τον επόμενο μήνα, ωστόσο σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες θα εξακολουθήσει να βασίζεται στην αρχιτεκτονική Ν3 και για την ακρίβεια σε μια μετεξελιγμένη εκδοχή της. Αυτό σημαίνει ότι η γκάμα κινητήρων θα εξακολουθήσει να αποτελείται από υβριδικά και plug-in υβριδικά σύνολα αναβαθμισμένα σε όρους ισχύος όσο και αποδοτικότητας όσο και εναρμονισμένα με τα τελευταία αντίστοιχα τεχνολογικά πρότυπα της Hyundai.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις