Peugeot e-3008: Επενδύοντας στην πληθωρικότητα
Το νέο e-3008 θα επενδύσει φουλ στην ηλεκτροκίνηση και σε μια νέα ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση, προσφέροντας μια πληθώρα επιλογών τόσο σε ό,τι αφορά την εμφάνισή του και τον ψηφιακό εξοπλισμό του όσο και τη διαμόρφωση των διαθέσιμων εκδόσεων σε επίπεδο αυτονομίας όσο και ισχύος
- Πού βρίσκεται η Ahoo Daryaei; - «Αν την έχουν πειράξει θα πάρουν φωτιά οι δρόμοι»
- Όσα συνέβησαν μέσα στην έπαυλη του Φρανκ Σινάτρα – Τζόγος και κρυφές ερωτικές συναντήσεις
- Νέες ισραηλινές σφαγές σε Βηρυτό και Γάζα που παραπέμπει στην «Αποκάλυψη»
- Πόλεμος Ρωσίας - Ουκρανίας: Μήπως είναι πολύ αργά για να αλλάξει η πορεία του;
H γαλλική φίρμα εξακολουθεί την εκστρατεία teaser εν όψει της αποκάλυψης της νέας γενιάς του 3008, δημοσιοποιώντας μια σειρά καμουφλαρισμένων εικόνων του νέου μοντέλου το οποίο όπως έχει δηλώσει η Peugeot σε κάθε τόνο θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο.
Αφετηρία για το SUV μοντέλο θα αποτελέσει η νέα αρχιτεκτονική του ομίλου Stellantis, STLA Medium, την οποία το e-3008 θα «εγκαινιάσει». Σχεδιαστικά, βάσει των όσων προκύπτουν από τις νέες εικόνες, το e-3008 θα υιοθετήσει ένα πιο μυώδες παράστημα όπου ξεχωρίζουν το ψηλότερο αμάξωμα σε συνδυασμό με μια δυναμική και coupe λογικής οροφή.
Πλην των νέων αναλογιών, αναμενόμενα οι λεπτομέρειες της αισθητικής του θα υπακούσουν στα νεότερα μοντέλα της Peugeot όπως το ανάλογου ύφους και κατηγορίας 408. Στα στοιχεία που ξεχωρίζουν συγκαταλέγονται οι ιδιάζοντος σχεδιασμού τροχοί χωρίς ακτινωτό μοτίβο που δεδομένα θα διαδραματίζουν ρόλο στην συνολικά βελτιστοποιημένη αεροδυναμική.
Η γαλλική φίρμα έχει ήδη δώσει, στο πρόσφατο παρελθόν, μια πρώτη όσο και εμπεριστατωμένη εικόνα από το εσωτερικό το οποίο εξελίσσει το σκεπτικό του i-Cockpit προς όφελος περισσότερης εργονομίας και χρηστικότητας αλλά και της ψηφιακής «ενημερότητας» του μοντέλου με βάση τα σύγχρονα ζητούμενα.
Έτσι αντί των δύο ξεχωριστών οθονών, το νέο μοντέλο υιοθετεί δύο οθόνες σε ενιαία διαμόρφωση για τις ενδείξεις του infotainment και του ψηφιακού πίνακα οργάνων με συνδυαστική διαγώνιο 21 ιντσών. Χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα έχει τοποθετηθεί μια επιφάνεια αφής που αντικαθιστά τα γνώριμα πλήκτρα πιάνο μέσω της οποίας επιτυγχάνεται η ταχεία πρόσβαση σε στοιχεία όπως το ηχοσύστημα αλλά και τα χειριστήρια του κλιματισμού. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο συνδυασμός πίνακα οργάνων και τιμονιού ακολουθούν μια διαφορετική διάταξη βελτιώνοντας την ορατότητα του οδηγού προς τον πρώτο. Βελτιώσεις αναμένονται σε όρους ποιότητας, συναρμογής και υλικών, προσφέροντας περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης.
Αν και η Peugeot δεν έχει δημοσιοποιήσει τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Peugeot e-3008, η αρχιτεκτονική όπου βασίζεται μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρίες από 87 έως και 104 kWh. Στην περίπτωση του γαλλικού μοντέλου η συνολική αυτονομία αναμένεται να φτάνει έως και τα 700 χλμ. αν και δεδομένα θα υπάρξουν και εκδόσεις με μικρότερη μπαταρία και αυτονομία. Σε κάθε περίπτωση οι εκδόσεις θα συνοδεύονται από ένα ισχυρό κύκλωμα φόρτισης που θα εξασφαλίζει την αναπλήρωση της ενέργειας με ρυθμό περίπου 30 χλμ./λεπτό φόρτισης.
Πλην των προδιαγραφών των μπαταριών, ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η Peugeot έχει ανακοινώσει ότι τo νέο e-3008 θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με ένα, δύο ή και τρία ηλεκτρικά μοτέρ. Η πρώτη περίπτωση θα αφορά τις βασικές δικίνητες εκδόσεις ενώ στη δεύτερη, αυτονόητα η παρουσία δύο μοτέρ θα προσφέρει και τετρακίνηση. Σε ό,τι αφορά τη διάταξη με τρία μοτέρ αυτά προφανώς θα αξιοποιηθούν στις ισχυρότερες σπορ προσανατολισμού εκδόσεις που αξιοποιήσουν πλήρως την νέα coupe SUV λογική και δυναμική του νέου μοντέλου.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις