Peugeot e-3008: Επενδύοντας στην πληθωρικότητα
Το νέο e-3008 θα επενδύσει φουλ στην ηλεκτροκίνηση και σε μια νέα ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση, προσφέροντας μια πληθώρα επιλογών τόσο σε ό,τι αφορά την εμφάνισή του και τον ψηφιακό εξοπλισμό του όσο και τη διαμόρφωση των διαθέσιμων εκδόσεων σε επίπεδο αυτονομίας όσο και ισχύος
H γαλλική φίρμα εξακολουθεί την εκστρατεία teaser εν όψει της αποκάλυψης της νέας γενιάς του 3008, δημοσιοποιώντας μια σειρά καμουφλαρισμένων εικόνων του νέου μοντέλου το οποίο όπως έχει δηλώσει η Peugeot σε κάθε τόνο θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο.
Αφετηρία για το SUV μοντέλο θα αποτελέσει η νέα αρχιτεκτονική του ομίλου Stellantis, STLA Medium, την οποία το e-3008 θα «εγκαινιάσει». Σχεδιαστικά, βάσει των όσων προκύπτουν από τις νέες εικόνες, το e-3008 θα υιοθετήσει ένα πιο μυώδες παράστημα όπου ξεχωρίζουν το ψηλότερο αμάξωμα σε συνδυασμό με μια δυναμική και coupe λογικής οροφή.
Πλην των νέων αναλογιών, αναμενόμενα οι λεπτομέρειες της αισθητικής του θα υπακούσουν στα νεότερα μοντέλα της Peugeot όπως το ανάλογου ύφους και κατηγορίας 408. Στα στοιχεία που ξεχωρίζουν συγκαταλέγονται οι ιδιάζοντος σχεδιασμού τροχοί χωρίς ακτινωτό μοτίβο που δεδομένα θα διαδραματίζουν ρόλο στην συνολικά βελτιστοποιημένη αεροδυναμική.
Η γαλλική φίρμα έχει ήδη δώσει, στο πρόσφατο παρελθόν, μια πρώτη όσο και εμπεριστατωμένη εικόνα από το εσωτερικό το οποίο εξελίσσει το σκεπτικό του i-Cockpit προς όφελος περισσότερης εργονομίας και χρηστικότητας αλλά και της ψηφιακής «ενημερότητας» του μοντέλου με βάση τα σύγχρονα ζητούμενα.
Έτσι αντί των δύο ξεχωριστών οθονών, το νέο μοντέλο υιοθετεί δύο οθόνες σε ενιαία διαμόρφωση για τις ενδείξεις του infotainment και του ψηφιακού πίνακα οργάνων με συνδυαστική διαγώνιο 21 ιντσών. Χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα έχει τοποθετηθεί μια επιφάνεια αφής που αντικαθιστά τα γνώριμα πλήκτρα πιάνο μέσω της οποίας επιτυγχάνεται η ταχεία πρόσβαση σε στοιχεία όπως το ηχοσύστημα αλλά και τα χειριστήρια του κλιματισμού. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο συνδυασμός πίνακα οργάνων και τιμονιού ακολουθούν μια διαφορετική διάταξη βελτιώνοντας την ορατότητα του οδηγού προς τον πρώτο. Βελτιώσεις αναμένονται σε όρους ποιότητας, συναρμογής και υλικών, προσφέροντας περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης.
Αν και η Peugeot δεν έχει δημοσιοποιήσει τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Peugeot e-3008, η αρχιτεκτονική όπου βασίζεται μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρίες από 87 έως και 104 kWh. Στην περίπτωση του γαλλικού μοντέλου η συνολική αυτονομία αναμένεται να φτάνει έως και τα 700 χλμ. αν και δεδομένα θα υπάρξουν και εκδόσεις με μικρότερη μπαταρία και αυτονομία. Σε κάθε περίπτωση οι εκδόσεις θα συνοδεύονται από ένα ισχυρό κύκλωμα φόρτισης που θα εξασφαλίζει την αναπλήρωση της ενέργειας με ρυθμό περίπου 30 χλμ./λεπτό φόρτισης.
Πλην των προδιαγραφών των μπαταριών, ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η Peugeot έχει ανακοινώσει ότι τo νέο e-3008 θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με ένα, δύο ή και τρία ηλεκτρικά μοτέρ. Η πρώτη περίπτωση θα αφορά τις βασικές δικίνητες εκδόσεις ενώ στη δεύτερη, αυτονόητα η παρουσία δύο μοτέρ θα προσφέρει και τετρακίνηση. Σε ό,τι αφορά τη διάταξη με τρία μοτέρ αυτά προφανώς θα αξιοποιηθούν στις ισχυρότερες σπορ προσανατολισμού εκδόσεις που αξιοποιήσουν πλήρως την νέα coupe SUV λογική και δυναμική του νέου μοντέλου.
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Ο Φουκώ διαβάζει Χέγκελ
- Βατικανό: Μπορείτε να περιηγηθείτε ψηφιακά στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη