Αν και η πλειονότητα των εκδόσεων της νέας Cayenne έχει ήδη αποκαλυφθεί η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε την εξέλιξη μιας νέας έκδοσης η οποία θα αναλάβει να υποκαταστήσει την κορυφαία plug-in υβριδική V8 που δεν διατίθεται πια στην ευρωπαϊκή επικράτεια λόγω των ολοένα αυστηρότερων προδιαγραφών εκπομπών ρύπων.

Η νέα έκδοση που δεν αποκλείεται να ονομάζεται και πάλι Turbo S E-Hybrid  συστήνεται αρχικά ως ισχυρότερη Cayenne που έχει υπάρξει ποτέ, υποσχόμενη απόδοση που θα ξεπερνά τους 700 ίππους και τα 900 Nm ροπής, χάρη και πάλι στην παρουσία ενός plug-in υβριδικού συνόλου.

Αν και η Porsche δεν κοινοποιεί τις προδιαγραφές του αναμένεται να αποτελείται από ένα ICE κινητήρα με ισχύ έως 500 ίππους και ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 200 ίππων. Κρίσιμο ρόλο στην αυξημένη αποδοτικότητα της έκδοσης θα διαδραματίζει μιας νέας τεχνολογίας και μεγαλύτερη μπαταρία η οποία θα παρέχει έως και κατά 30% περισσότερη απόδοση αλλά και θα συνοδεύεται από κύκλωμα ταχείας φόρτισης.

Αυτό που διευκρινίζει η Porsche είναι ότι η νέα plug-in υβριδικής έκδοση θα έχει μέγιστη ταχύτητα 300 χλμ./ώρα χωρίς προς το παρόν ωστόσο η γερμανική φίρμα να δημοσιοποιεί τον χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα αν και δεδομένα θα είναι μικρότερος από 3,8 δευτερόλεπτα, δηλαδή τον χρόνο της V8 plug-in υβριδικής έκδοσης.

Όπως και να έχει θα μάθουμε περισσότερα πολύ σύντομα καθώς η Porsche σχεδιάζει την πρεμιέρα της νέας κορυφαίας έκδοσης της Cayenne στην έκθεση του Μονάχου το προσεχές φθινόπωρο.