Φωτογραφίες: Automedia

Έχουν περάσει μόλις λίγες ημέρες από την τελευταία teaser εμφάνιση του νέου 3008 και πλέον αυτό επιστρέφει στο κλείστρο του φωτογραφικού φακού, αυτή την φορά ως δοκιμαστικό πρωτότυπο με φόντο τα παραπάνω από ηλιόλουστα τοπία του ευρωπαϊκού νότου.


Αν και τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα βαρύνονται από κομμάτια πλαστικού που παραλλάζει την πραγματικότητα των αναλογιών τους είναι εύκολο να τις μαντέψει κανείς με μια προσεκτική παρατήρηση. Συνοπτικά, το νέο 3008 θα υιοθετήσει  ένα πιο στιβαρό όσο και δυναμικό παράστημα το οποίο χαρακτηρίζεται από την ψηλότερη γραμμή παραθύρων η οποία συνδυάζεται με μια πιο καμπύλη coupe λογικής οροφή. Τις λεπτομέρειες της σχεδίασης θα συμπληρώσουν τα γνωστά στοιχεία που έχουν προκύψει στον σχεδιαστικό κώδικα της γαλλικής φίρμας με κυρίαρχα τα φωτιστικά σώματα που συνοδεύουν τα κεντρικά φώτα στην όψη και τα αντίστοιχης λογικής πίσω φωτιστικά σώματα.

Σε αντίθεση με το εξωτερικό η Peugeot έχει ήδη δώσει στη δημοσιότητα εικόνες από το αναβαθμισμένο εσωτερικό του 3008 αποκαλύπτοντας την νέα εξέλιξη του i-Cockpit με κυρίαρχη μια ενιαίας διαμόρφωσης οθόνη 21 ιντσών η οποία φιλοξενεί τις λειτουργίες του infotainment και του ψηφιακού πίνακα οργάνων, μια νέα διάταξη σε ο,τι αφορά το τιμόνι σε σχέση με την οθόνη καθώς και μια σειρά από ιδιάζουσες σχεδιαστικές λεπτομέρειες που θα φροντίσουν να προσφέρουν το στίγμα της διαφορετικότητας της Peugeot σύμφωνα με τα πρότυπα που η γαλλική φίρμα μας έχει συνηθίσει τα τελευταία χρόνια.

Στις λεπτομέρειες θα άξιζε να παρατηρήσει κανείς ότι η Peugeot δεν έχει εξαλείψει πλήρως τους φυσικούς διακόπτες καθώς εξασφαλίζουν αμεσότερη πρόσβαση χωρίς να αποσπούν την προσοχή του οδηγού. Επιπλέον, με δεδομένο ότι το 3008 θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε ηλεκτρικές και εξηλεκτρισμένες εκδόσεις ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου υιοθετεί ένα πιο μινιμαλιστικό design αφήνοντας χώρο για περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους.

Αφετηρία για το νέο 3008 θα αποτελέσει η αρχιτεκτονική STLA Medium η οποία μπορεί να υποστηρίξει πλήρως ηλεκτρικά σύνολα όσο και υβριδικά, δυνατότητες που αναμένεται να εκμεταλλευτεί στο έπακρο το γαλλικό SUV. Σε ό,τι αφορά την ηλεκτρική τεχνολογία, η Peugeot αναμένεται να προσφέρει πολλαπλές ηλεκτρικές εκδόσεις ένα, δύο ή ακόμα και τρία μοτέρ σε συνδυασμό με μπαταρίες χωρητικότητας 87 έως 104 kWh που θα προσφέρουν μέγιστη αυτονομία έως 700 χλμ.