ΗΡΩΝ: Άνοδος μεριδίων με καινοτόμες προτάσεις και νέες δυνατότητες για βιομηχανικούς και εμπορικούς πελάτες
Τέσσερις λόγοι έφεραν στον όμιλο ΗΡΩΝ την αύξηση των μεριδίων στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας, όπως αυτή καταγράφεται στα τελευταία επίσημα στοιχεία του ΑΔΜΗΕ και του Ελληνικού Χρηματιστηρίου Ενέργειας.
Τους αναλύει ο κ. Αντώνης Δούνιας, Διευθυντής Τομέα Μεγάλων Πελατών του ΗΡΩΝΑ. Σύμφωνα με τον ίδιο, η κυριαρχία του ΗΡΩΝΑ, ιδίως στην προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας των μεγάλων βιομηχανικών και εμπορικών καταναλωτών αποδίδεται στην καινοτομία, τη διορατικότητα, τη σταθερότητα και τη σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει ο όμιλος πάνω από 10 χρόνια με τους πελάτες του.
- Αρχικά τι σημαίνει για τον ΗΡΩΝΑ ο «Μεγάλος Πελάτης» και ποια τα κύρια χαρακτηριστικά που εντάσσουν έναν καταναλωτή σε αυτήν την κατηγορία Πελατών στην ΗΡΩΝ;
Ως Μεγάλοι Πελάτες θεωρούνται και διαχωρίζονται, το σύνολο των βιομηχανικών και εμπορικών πελατών υψηλής και μέσης τάσης, όπως και πληθώρα εμπορικών πελατών χαμηλής τάσης. Πρόκειται κυρίως για μεγάλες αλυσίδες λιανικής.
Ο ΗΡΩΝ από την πρώτη μέρα της δραστηριοποίησης του στην αγορά έδωσε μεγάλη βαρύτητα στο χαρτοφυλάκιο των μεγάλων πελατών δημιουργώντας τμήμα πωλήσεων Business to Business (B2B).
Σήμερα διαθέτουμε περισσότερους από 12.500 μετρητές αυτής της κατηγορίας, οι οποίοι αποτελούν το 70% του φορτίου που εκπροσωπούμε ως Εταιρεία συνολικά
- Πού αποδίδετε, από την δική σας πλευρά, την πρωτιά σας στα μερίδια της αγοράς;
Η επικράτηση μας τη δεδομένη στιγμή είναι το επιστέγασμα μιας τεράστιας προσπάθειας που συντελείται στον ΗΡΩΝΑ τα τελευταία τουλάχιστον 10 χρόνια. Και είμαστε περήφανοι για αυτό το επίτευγμα.
Η αύξηση των μεριδίων μας οφείλεται στη σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει με τον εμπορικό και βιομηχανικό κλάδο της χώρας μας. Αρκεί να σας πω ότι φέτος, ήδη, περίπου 1.000 πελάτες μας ανανέωσαν, για δέκατη συνεχόμενη χρονιά, τις συμβάσεις προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας με τον ΗΡΩΝΑ. Συνεπώς έχουμε κερδίσει την αφοσίωση των πελατών μας.
Οι σχέσεις μας με τους πελάτες μας είναι δοκιμασμένες. Και αυτό φαίνεται από το γεγονός πως στη διάρκεια της δεκαετίας – και παρά την πρωτοφανή ενεργειακή κρίση των τελευταίων δύο ετών – οι αποχωρήσεις πελατών μας είναι μηδαμινές.
- Γιατί ένας βιομηχανικός πελάτης θα επιλέξει και θα παραμείνει στον ΗΡΩΝΑ έναντι του ανταγωνισμού;
Ο ένας λόγος όπως σας απάντησα προηγουμένως είναι η σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε αναπτύξει με τους πελάτες μας.
Ο δεύτερος λόγος, είναι η σταθερότητα που διακρίνει τη λειτουργία της εταιρείας και του ομίλου μας. Και θα σας εξηγήσω τι εννοώ. Η εμπορική μας πολιτική και τα πρόσωπα που την υπηρετούν αποπνέουν ασφάλεια στους πελάτες μας. Για χρόνια γνωρίζουν τους συνεργάτες μας με τους οποίους θα επικοινωνήσουν για οποιοδήποτε ζήτημα τους προκύψει. Ξέρουν πως δεν θα αντιμετωπίσουν ανατροπές και δυσάρεστες εκπλήξεις στη συνεργασία τους. Οι επιχειρήσεις χρειάζονται σταθερό περιβάλλον για να λειτουργήσουν. Στον ΗΡΩΝΑ το βρίσκουν, και αυτό είναι κάτι που μας διακρίνει έναντι του ανταγωνισμού.
Η καινοτομία και η διορατικότητα είναι οι άλλοι δύο λόγοι για τους οποίους οι πελάτες μας παραμένουν στον ΗΡΩΝΑ.
Οι λύσεις που προσφέρουμε στις επιχειρήσεις είναι καινοτόμες για τα δεδομένα της αγοράς. Προηγούνται του ανταγωνισμού και βλέπουν τις ανάγκες των πελατών μας για το μέλλον.
Ο ΗΡΩΝ, πρώτος παρείχε τα διμερή μακροχρόνια συμβόλαια (PPAs). Από το τέλος του 2021 όταν η ενεργειακή κρίση ξεσπούσε, ο όμιλος μας καινοτόμησε και πρόσφερε τα συγκεκριμένα εργαλεία. Σημαντικός αριθμός πελατών μας, μας εμπιστεύτηκε και τα αξιοποίησε. Έτσι πέτυχαν σημαντικά οφέλη και προστασία έναντι της ενεργειακής κρίσης.
- Πώς βλέπετε το άμεσο μέλλον της αγοράς και ποιοι είναι οι στόχοι σας και οι προτάσεις στους Μεγάλους Πελάτες, πηγαίνοντας στο 2024;
Αν και η κρίση παρουσιάζει σημάδια ύφεσης στην παρούσα φάση, εντούτοις η αγορά παραμένει αβέβαιη. Και για τον επόμενο χειμώνα θα πρέπει να είμαστε από τώρα προετοιμασμένοι και σε εγρήγορση.
Η αγορά θα είναι ευμετάβλητη μέχρι να ολοκληρωθεί το νέο ρυθμιστικό πλαίσιο, να υλοποιηθούν οι επενδύσεις σε ΑΠΕ και αποθήκευση ενέργειας.
Συνεπώς, οι προτάσεις μας, αποσκοπούν στη διασφάλιση των πελατών μας από πιθανά ρίσκα, που μπορούν να προκληθούν από την αστάθεια της αγοράς. Η λύση στην κατεύθυνση αυτή είναι η σύναψη PPA’s. Με αυτό το κριτήριο στον ΗΡΩΝΑ αποφασίσαμε να κινηθούμε γρήγορα και να λειτουργήσουμε για ακόμα μια φορά προς όφελος των πελατών μας. Εξασφαλίσαμε σημαντικές ποσότητες πράσινης ενέργειας που μπορούν να διατεθούν άμεσα. Οι πελάτες μας δεν θα μπουν στη διαδικασία της αναμονής και δεν θα αντιμετωπίσουν την αβεβαιότητα που προκαλούν οι αδειοδοτικές καθυστερήσεις στην κατασκευή και λειτουργία νέων σταθμών ΑΠΕ.
Με το εργαλείο των PPAs, θα οδηγήσουμε το πελατολόγιο μας σε συγκεκριμένες θέσεις σταθερών χαμηλών τιμών οι οποίες δεν μπορούν να επηρεαστούν από πιθανές απρόβλεπτες και δυνητικά έντονες, μεταβολές των τιμών της αγοράς. Ταυτόχρονα με τα PPAs πετυχαίνουν τον περιορισμό του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος.
Στόχος μας, παραμένει όπως πάντα η διατήρηση και η επέκταση των υφιστάμενων συνεργασιών μας, αλλά φυσικά και η προσθήκη νέων πελατών στο χαρτοφυλάκιό μας.
- CEO Μίλαν: «Μετά την πώληση του Τονάλι δέχθηκα απειλές για τη ζωή μου»
- Λεωφόρος Συγγρού: Αυτοκίνητο παρέσυρε μηχανή γνωστού ηθοποιού – Βίντεο από το τροχαίο
- Υπουργικό συμβούλιο: Τις κυβερνητικές προτεραιότητες για το 2025 θα αναπτύξει ο Μητσοτάκης
- Τριντό: Τον εγκατέλειψε η πλειοψηφία των βουλευτών του – Πολιτική κρίση στο φόντο της εκλογής Τραμπ
- «Ήταν όλοι τους παιδιά μου», το αριστούργημα του Άρθουρ Μίλλερ στο θέατρο Αλκυονίς
- Το ΕΚΠΑ στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο του CIVIS: Μια Διαδρομή Πρωτοπορίας και Εξωστρέφειας