Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Φωτιά στη Ρόδο: Σε λειτουργία το γραφείο εξυπηρέτησης του ΥΠΕΞ στο αεροδρόμιο

Φωτιά στη Ρόδο: Σε λειτουργία το γραφείο εξυπηρέτησης του ΥΠΕΞ στο αεροδρόμιο

Ποιος ο σκοπός λειτουργίας του γραφείου.

Η φωτιά στη Ρόδο συνεχίζει να καίει ανεξέλεγκτα τα πάντα στο πέρασμά της, φτάνοντας ακόμα και σε τουριστικές περιοχές, γεγονός που ανάγκασε χιλιάδες πολίτες αλλά και τουρίστες που είδαν τις διακοπές τους να μετατρέπονται σε εφιάλτη να εκτοπιστούν.

Για τον λόγο αυτό τέθηκε σε λειτουργία γραφείο εξυπηρέτησης ξένων πολιτών (Help Desk) του υπουργείου Εξωτερικών στο αεροδρόμιο της Ρόδου.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΥΠΕΞ, εντός του Διεθνούς Αερολιμένα της Ρόδου, στον τερματικό σταθμό 1, τέθηκε ήδη σε λειτουργία γραφείο εξυπηρέτησης ξένων πολιτών (Help Desk) του υπουργείου Εξωτερικών.

Τι θα κάνει το γραφείο

Το γραφείο θα διευκολύνει και θα συντονίζει, σε συνεργασία με τις οικείες Πρεσβείες, την έγκαιρη αναχώρηση αλλοδαπών επισκεπτών, οι οποίοι έχουν απωλέσει τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα. To Help Desk στελεχώθηκε με κλιμάκιο υπαλλήλων του Υπουργείου Εξωτερικών που μετέβησαν ήδη στη Ρόδο.

Αλλοδαποί υπήκοοι που επιθυμούν να επικοινωνήσουν με το Help Desk μπορούν να καλέσουν στα εξής τηλέφωνα: +30 6985889650 / 6983209611

Σε περίπτωση ιδιαίτερα έκτακτης ανάγκης επικοινωνίας με το Help Desk, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο αριθμός τηλεφώνου / WhatsApp: +306977960941

H Μονάδα Διαχείρισης Κρίσεων του Υπουργείου Εξωτερικών παραμένει από χθες, όταν και ενεργοποιήθηκε, σε λειτουργία. Οι ξένοι υπήκοοι μπορούν να επικοινωνούν στα παρακάτω τηλέφωνα: +30 210 368 1350 / +30 210 368 1259 / +30 210368 1730.

Έλληνες και ξένοι πολίτες σε άμεσο κίνδυνο παρακαλούνται να επικοινωνούν απευθείας και αποκλειστικά με την Πολιτική Προστασία στο τηλέφωνο +30 2131331200.

Επίσης, το υπουργείο Εξωτερικών έχει ανεβάσει στο Twitter επτά ερωτήσεις και απαντήσεις από τον ιστότοπο της ελληνικής κυβέρνησης με χρήσιμα τηλέφωνα αλλά και πληροφορίες για το πού μπορούν να απευθυνθούν οι τουρίστες που έχουν επηρεαστεί από τη φωτιά στη Ρόδο εφόσον θέλουν να αναχωρήσουν νωρίτερα, για το εάν έχασαν τα προσωπικά τους έγγραφα ή εάν χρειάζονται κάποια φάρμακα.

Αναλυτικά οι επτά ερωτήσεις και απαντήσεις.

Must in

Το «εστιατόριο των λανθασμένων παραγγελιών» στην Ιαπωνία έχει να μας διδάξει πολλά

Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου, Shiro Oguni έχει δηλώσει πως θέλει να ευαισθητοποιήσει την κοινωνία γύρω από την άνοια και να αλλάξει τις αντιλήψεις γύρω από από αυτήν και τη γήρανση

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024