Η ταινία της «Barbie» που σκηνοθέτησε η Γκρέτα Γκέργουικ κατακτά την κορυφή, συγκεντρώνοντας 155 εκατομμύρια δολάρια στην πρεμιέρα της και σημειώνοντας το μεγαλύτερο ντεμπούτο που έγινε ποτέ για ταινία που σκηνοθέτησε γυναίκα.

Οι κινηματογραφικές αίθουσες σε όλο τον κόσμο είναι πιο γεμάτες από ποτέ χάρη εμβληματική κούκλα της Mattel.

Οι περισσότεροι που πήγαν στην ταινία «Barbie» περίμεναν ότι η Μάργκοτ Ρόμπι και ο Ράιν Γκόσλινγκ θα είχαν τις πιο εμβληματικές στιγμές της ταινίας, αλλά αυτός ο τίτλος μπορεί στην πραγματικότητα να ανήκει στη συμπρωταγωνίστρια Αμέρικα Φερέρα.

«Το γυρίσαμε μέσα σε δύο ημέρες»

Ως Γκλόρια, ένα στέλεχος της Mattel που βοηθάει την Barbie να σταθεί ξανά στα πόδια της, η βραβευμένη με Emmy ηθοποιός έχει έναν παθιασμένο μονόλογο για τα διπλά πρότυπα που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες καθημερινά.

«Το γυρίσαμε μέσα σε δύο ημέρες», αποκάλυψε η Φερέρα σε μια νέα συνέντευξη στο Vanity Fair. «Είναι ένα μέρος μιας πολύ μεγαλύτερης σκηνής με πολλούς χαρακτήρες. Έπρεπε να το κάνω πολλές».

Η Φερέρα επαίνεσε τη σκηνοθέτη Γκρέτα Γκέργουικ, η οποία όπως είπε έδωσε «τόση ελευθερία» με τον μονόλογο.

Μάλιστα όπως αποκάλυψε, ο μονόλογος άλλαξε ακόμη και μορφή κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, με την Γκέργουικ και την ίδια να προσθέτουν από κοινού ένα τμήμα όπου η Γκλόρια καταφέρεται εναντίον των γυναικών που πρέπει πάντα να φαίνονται ευγνώμονες.

«Μου είπε «έγραψα αυτόν τον μονόλογο για τη Γκλόρια και πάντα σε φανταζόμουν να το λες αυτό». Αν και ήταν πολύ κολακευτικό αυτό που μου είπε, με έκανε να αισθάνομαι πίεση. Όμως, με τον πιο ωραίο τρόπο».

«Η Γκρέτα ήθελε να ακούσει τη δική μου αλήθεια»

«Όταν διάβασα τον μονόλογο, με χτύπησε στην καρδιά. Ήταν φοβερό το νόημα. Ένιωσα ότι ήταν μεγάλο δώρο για έναν ηθοποιό να μεταδώσει στο κοινό κάτι τόσο αληθινό και καθαρτικό», συμπλήρωσε.

Όπως είπε η Γκρέτα Γκέργουικ της έδωσε την απόλυτη ελευθερία να παίξει τη σκηνή όπως εκείνη ήθελε.

«Ήμουν λίγο έκπληκτη, όταν η Γκρέτα με ώθησε πραγματικά να είμαι όσο πιο αληθινή και προσγειωμένη γίνεται. Ήταν ενδιαφέρον. Δεν χρησιμοποίησα κάποια συγκεκριμένη ένταση ή τόνο, η Γκρέτα δεν το ήθελε αυτό. Ήθελε να ακούσει τη δική μου αλήθεια. Ήταν κάτι εντελώς δικό μου», ανέφερε.

«Έκανα πρόβα τον μονόλογο 30 φορές και γυρίσαμε 50 διαφορετικές σκηνές, ήθελα να καλύψω πολλά διαφορετικά πρόσωπα και φάσματα, για να γίνει κατανοητό από κάθε άνθρωπο», πρόσθεσε.