Πτώση Καναντέρ: «Ο πιλότος δεν έβλεπε από τον καπνό – Το επιβεβαίωσε ο γιος μου που πετούσε εκεί» ανέφερε ο Ταξίαρχος
«Στην απαγκίστρωση αποκολλήθηκε ο πλωτήρας και από ότι φαίνεται χτύπησε τα πηδάλια» ανέφερε ο Ταξίαρχος για την πτώση του καναντέρ
Μετά τον θάνατο των δύο πιλότων αναζητούνται τα αίτια της τραγωδίας στην Κάρυστο. Ο ταξίαρχος εν αποστρατεία Μάμας Κρασσάς, ο γιος του οποίου ήταν ο κυβερνήτης του δεύτερου αεροσκάφους, έκανε την δική του εκτίμηση για το πώς συνέβη το μοιραίο δυστύχημα, ενώ αναφέρει πως και ο γιος του, του ανέφερε πως δεν έβλεπε λόγω καπνών.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο ταξίαρχος που χειριζόταν πολλά χρόνια τα Καναντέρ: «Οι χειριστές προσπάθησαν να κατέβουν χαμηλά για να είναι αποτελεσματικοί στη φωτιά, να την σβήσουν. Πάντα κατεβαίνουν με αντίθετη ροή ανέμων για να υπάρχει στήριξη στο αεροπλάνο.
«Στην απαγκίστρωση αποκολλήθηκε ο πλωτήρας και από ότι φαίνεται χτύπησε τα πηδάλια»
Οι καπνοί από την φωτιά πήγαιναν προς το μέρος τους με αποτέλεσμα να μην μπορούν να δουν πίσω από την φωτιά τα δέντρα. Στην απαγκίστρωση, στη δεξιά στροφή βρήκε το ακρυπτερύγιο του δεξιού φτερού του αεροσκάφους στα δέντρα, αποκολλήθηκε ο πλωτήρας και από ότι φαίνεται χτύπησε τα πηδάλια του αεροσκάφους και τα κατέστρεψε. Δεν θα μπορούσε να γίνει τίποτα (για να σωθούν).
Είναι ανεξέλεγκτο το αεροπλάνο, κάνει ό,τι θέλει αυτό, δεν υπακούει στις εντολές του χειριστή καθώς δεν υπάρχουν πηδάλια για να το οδηγήσεις. Εάν έφευγε μόνο αυτό το κομμάτι (που φαίνεται στο βίντεο) το αεροπλάνο μπορεί να πετάξει κανονικά, δεν υπάρχει πρόβλημα πλην όμως το γεγονός πως φαίνεται ότι όπως αποκολλήθηκε από το φτερό χτύπησε πίσω στην άκρη του φτερού που είναι τα πηδάλια του αεροσκάφους και τα κατέστρεψε. Αυτό είναι δική μου προσωπική εκτίμηση».
«Το πρόβλημα τους είναι ότι κατά τη χρήση τους παρουσιάζει συχνά βλάβες»
Όπως επισημαίνει ο ίδιος στο OPEN: «O χειριστής κατά πάσα πιθανότητα δεν είδε τι υπήρχε πίσω από τον καπνό. Αυτό μου το επιβεβαίωσε και ο γιος μου, ο οποίος μου είπε ότι ‘’ούτε εγώ καθώς έπεφτα είδα το δέντρο πίσω από την φωτιά’’. Είχαν σβήσει μισό βουνό, όπως μου είπε ο γιος μου που κινδύνευε να πάει σε ένα χωριό και τους έστειλαν εκεί. Αυτή ήταν η τελευταία ρίψη και θα έφευγαν μετά για επιστροφή».
Ο ταξίαρχος εα τονίζει πως «όσο παλιό και αν είναι ένα αεροπλάνο, όταν είναι ελεγμένο, όταν είναι συντηρημένο, πετάει και αποδίδει όπως ακριβώς όταν είναι καινούριο. Το πρόβλημα τους είναι ότι κατά τη χρήση τους παρουσιάζει συχνά βλάβες, όπως ένα αυτοκίνητο».
- Πυξ Λαξ: «Οι πρώτοι δύο δίσκοι πήγαν άπατοι, στα live μας έρχονταν 1-2 άτομα»
- Οι ειδικοί μίλησαν: Έξι συμβουλές για τη μοναξιά των γιορτών
- Καταστήματα: Κορυφώνεται η εορταστική κίνηση στην αγορά – Ποιες ώρες λειτουργεί η αγορά
- Εφορία: Ποιοι φόροι και πρόστιμα ακυρώνονται λόγω… λάθους
- Βουλή: Νέες μαρτυρίες για τον αστυνομικό που είχε συλληφθεί για ενδοοικογενειακή βία – «Φώναζε και απειλούσε»
- Vodka Juniors: Η μπάντα όλων μας των χρόνων έχει τα 25α γενέθλιά της και θα τα γιορτάσει στην Αθήνα