![Κρουαζιέρα: Τεχνητή νοημοσύνη και Τζένιφερ Λόπεζ απογειώνουν τις κρατήσεις](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2023/07/jenf.jpg)
Κρουαζιέρα: Τεχνητή νοημοσύνη και Τζένιφερ Λόπεζ απογειώνουν τις κρατήσεις
Η Virgin Voyages ποντάρει πολλά στην καμπάνια που ξεκίνησε πρόσφατα με πρωταγωνίστρια την Τζένιφερ Λόπεζ
Spotlight
-
Εφτά χρόνια φυλακή στα δύο αδέρφια για τον θάνατο 52χρονου - Τον είχαν ξυλοκοπήσει επειδή τάιζε αδέσποτα ζώα
-
Οι «παρενέργειες» των εμβολίων καίνε την Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν
-
Σοκ για την Σερένα Γουίλιαμς: Ο σύζυγός της αποκάλυψε ότι διαγνώστηκε με την νόσο του Lyme
-
Τελείωσε το παραμύθι για πρίγκιπα Χάρι και Μέγκαν Μαρκλ
Την μίξη τεχνητής νοημοσύνης και Τζένιφερ Λόπεζ χρησιμοποιεί μια εταιρεία κρουαζιέρας για να αυξήσει τις κρατήσεις της.
Η Virgin Voyages ποντάρει πολλά στην καμπάνια που ξεκίνησε πρόσφατα με πρωταγωνίστρια την Τζένιφερ Λόπεζ, όπως αναφέρει το CNBC.
Η «Jen AI»
Το σποτ παρουσιάζει την «Jen AI» να αντιμετωπίζει μια ξεκαρδιστική δυσλειτουργία, αποκαλύπτοντας κατά λάθος την πραγματική της ταυτότητα – έναν τύπο που ονομάζεται Kyle.
Αλλά η καμπάνια δεν τελειώνει εκεί. Η Virgin Voyages μιμείται ψηφιακά τη φωνή και την εμφάνιση της σούπερ σταρ, με τη βοήθεια της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης, για να δώσει στους πελάτες την ευκαιρία να προσαρμόσουν στα δικά τους γούστα μια πρόσκληση για κράτηση κρουαζιέρας που μπορούν να στείλουν σε φίλους ή συγγενείς.
«Απαιτήθηκε μια σημαντική οικονομική επένδυση, αλλά βλέπουμε ήδη να αποδίδει», δήλωσε στο CNBC ο Billy Bohan Chinique, Διευθυντής Παγκόσμιας Στρατηγικής της Virgin Voyages.
Αν και αρνήθηκε να αποκαλύψει ακριβή στοιχεία, ανέφερε ότι ο προϋπολογισμός της καμπάνιας ήταν αντίστοιχος με αυτόν που συνήθως διαθέτει μια μάρκα για μια διαφήμιση του Super Bowl, που ανέρχεται σε εκατομμύρια δολάρια.
Ανάκαμψη της κρουαζιέρας
Η εκστρατεία πραγματοποιείται σε μια εποχή που ο τουρισμός κρουαζιέρας παρουσιάζει αξιοσημείωτα σημάδια ανάκαμψης μετά την πανδημία, ανακάμπτοντας με ταχύτερο ρυθμό από ό,τι τα διεθνή ταξίδια στο σύνολό τους. Σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας, περίπου 31,5 εκατομμύρια επιβάτες κρουαζιέρας αναμένεται να ταξιδέψουν φέτος, ξεπερνώντας τα επίπεδα του 2019.
Ο άνθρωπος πίσω από τη νέα καμπάνια και την τεχνολογία της Virgin Voyages είναι ο επικεφαλής καινοτομίας της εταιρείας μάρκετινγκ VMLY&R, Brian Yamada.
«Το Jen AI είναι ένας συνδυασμός δύο διαφορετικών γενεσιουργών τεχνολογιών. Η πρώτη είναι η γεννητική φωνή και η δεύτερη είναι το γεννητικό βίντεο», δήλωσε ο Yamada στο CNBC.
Σύμφωνα με την Virgin Voyages, η εκστρατεία, η οποία ξεκίνησε τον προηγούμενο μήνα, έχει ήδη συγκεντρώσει περισσότερες από 1.000 κρατήσεις.
- Καλοκαίρι στο Νότο: Βεντέτα με τις γιαγιάδες της Κρήτης άνοιξαν οι παππούδες – Μπροστάρης ο Ηλίας Μαμαλάκης
- Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο: Εκλέχθηκε το νέο προεδρείο – Οι 14 αντιπρόεδροι και οι 5 κοσμήτορες
- Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν: Θα συνεχίζει να βρίσκεται στο τιμόνι της Κομισιόν; Οι εκτιμήσεις για την ψηφοφορία
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις