H Barbie έχει γίνει μανία – Πέρασε το Top Gun: Maverick και συνεχίζει ακάθεκτη
Η ταινία «Barbie» έχει κερδίσει, μέχρι στιγμής, σχεδόν 775 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως σημειώνοντας μία από τις πιο επιτυχημένες επιδόσεις δεύτερου Σαββατοκύριακου για οποιαδήποτε ταινία στην ιστορία.
Γιατί έχει σημασία αυτή η επιτυχία: Η συνεχιζόμενη δυναμική της «Barbie» δίνει στους κινηματογράφους μια σανίδα σωτηρίας καθώς αντιμετωπίζουν πιθανές καθυστερήσεις ταινιών αυτό το φθινόπωρο, λόγω της απεργίας των σεναριογράφων και των ηθοποιών.
Η κατάσταση του παιχνιδιού: Τα κινηματογραφικά στούντιο έχουν ήδη αρχίσει να σκέφτονται αν και πως θα προωθήσουν τις κορυφαίες ταινίες τους εν μέσω των απεργιών των σεναριογράφων και των ηθοποιών που «έκλεισαν» το Χόλιγουντ.
Η Sony ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την πρεμιέρα της 11ης Αυγούστου της νέας προσαρμογής βιντεοπαιχνιδιών, «Gran Turismo», για τις 25 Αυγούστου, λόγω των απεργιών. Έκανε μια σειρά από αλλαγές στο πρόγραμμα των επερχόμενων κινηματογραφικών της ταινιών, συμπεριλαμβανομένης της αφαίρεσης της επόμενης μεγάλης παραγωγής του Spider-Man από το ημερολόγιο της άνοιξης του 2024.
Η Disney φέρεται να εξετάζει παρόμοια μέτρα.
Η κατάταξη της Barbie μέχρι στιγμής
Η Barbie «τα σπάει»
Με βάση τους αριθμούς: Η «Barbie» συνέχισε να είναι η κορυφαία ταινία παγκοσμίως για δεύτερο συνεχόμενο Σαββατοκύριακο, συγκεντρώνοντας πάνω από 122 εκατομμύρια δολάρια εκτός ΗΠΑ, με αποτέλεσμα το δεύτερο Σαββατοκύριακο να φτάσει τα 215 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως.
Η Barbie έχει κερδίσει σχεδόν 775 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, καθιστώντας την μία από τις πιο κερδοφόρες ταινίες της χρονιάς.
Οι πωλήσεις εισιτηρίων για την Barbie μειώθηκαν μόλις 32% παγκοσμίως το δεύτερο Σαββατοκύριακο σε σύγκριση με το ντεμπούτο του Σαββατοκύριακου, το οποίο είναι πολύ ισχυρότερο από το μέσο όρο.
Η Barbie ήταν η κορυφαία ταινία σε 57 αγορές κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, με εξαιρετικά ισχυρές πωλήσεις το δεύτερο Σαββατοκύριακο στην Ευρώπη και την Κίνα, σύμφωνα με την Comscore.
Το Oppenheimer κατέλαβε τη δεύτερη θέση στα παγκόσμια box office charts το περασμένο Σαββατοκύριακο, φέρνοντας 118 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως. Από αυτά, τα 46 εκατομμύρια δολάρια προήλθαν από τις πωλήσεις εισιτηρίων στη Βόρεια Αμερική.
Η ταινία, η οποία διανεμήθηκε από την Universal Pictures, έχει ξεπεράσει τα 400 εκατομμύρια δολάρια σε ακαθάριστες πωλήσεις.
Δείτε το τρέιλερ
Η επιστροφή στις αίθουσες
Η μεγάλη εικόνα: Η Barbie και το Oppenheimer έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο να επιστρέψει η απαραίτητη δυναμική στις κινηματογραφικές αίθουσες μετά την πανδημία. Αλλά οι προκλήσεις παραμένουν.
Ο αριθμός των μεγάλων κυκλοφοριών, εκτός από τις πωλήσεις εισιτηρίων, συνεχίζει να υστερεί σε σχέση με το 2018 και το 2019, όταν το αμερικανικό box office σημείωσε ρεκόρ, ενώ οι μεγάλες εταιρείες ψυχαγωγίας εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν οικονομικές πιέσεις από τη Wall Street, καθώς το χρηματιστήριο συνεχίζει να ανακάμπτει από το περσινό βίαιο ταρακούνημα της αγοράς.
Το συμπέρασμα: Η ταινία Barbie, η οποία φέρεται να κόστισε περίπου 150 εκατομμύρια δολάρια για την παραγωγή της, προκάλεσε μια τάση για περισσότερες ταινίες εμπνευσμένες από παιχνίδια από την Mattel, η οποία κατασκευάζει τις κούκλες Barbie.
Η Mattel ετοιμάζει 45 ταινίες που βασίζονται σε παιχνίδια για τα οποία έχει τα δικαιώματα – συμπεριλαμβανομένων των Polly Pocket, Hot Wheels και Thomas the Tank Engine.
*Με στοιχεία από axios.com
- Παναθηναϊκός: «Διαζύγιο» με Βέρμπιτς (pic)
- Όταν ο Μακρόν αποκαλούσε το Πρωθυπουργικό Μέγαρο «το κλουβί με τις τρελές»
- Ισραήλ: Οι IDF δημοσιοποίησαν πλάνα από τη φονική επίθεση ενάντια στους Χούθι στην Υεμένη
- Ο Ν. Πλακιάς για όσα συνέβησαν στη Λάρισα – Ανοιχτό το ενδεχόμενο να κινηθεί νομικά ο Κ. Αγοραστός
- LIVE: Παναθηναϊκός – Μπασκόνια
- Εξαρθρώθηκε κύκλωμα διακίνησης αναβολικών – Κατασχέθηκαν πάνω από 130 κιλά σκευάσματα και 68.000 κάψουλες