Ανανέωση για τα Skoda Scala & Kamiq
Η τσεχική φίρμα αποκαλύπτει τις ανανεωμένες εκδοχές των δύο μοντέλων που βελτιώνουν τον εξοπλισμό τους αλλά και αφήνουν το diesel στο παρελθόν
Πιστή στην υπόσχεσή της η Skoda, αποκάλυψε τις ανανεωμένες εκδοχές των Scala και Kamiq που απεμπολούν τους diesel κινητήρες αλλά και ενισχύουν το εξοπλιστικό και τεχνολογικό τους προφίλ χωρίς να λείπουν φυσικά και οι αισθητικές παρεμβάσεις που αναλαμβάνουν να οπτικοποιήσουν την ανανέωση.
Εν προκειμένω αμφότερα διαθέτουν ανασχεδιασμένη γρίλια και φωτιστικά σώματα, προαιρετικά τεχνολογίας matrix LED, με φώτα ημέρας σε μοτίβο L και μια συνολικά πιο αιχμηρή προσέγγιση στην μάσκα.
Αυτονόητα την αναθεωρημένη εξωτερική εικόνα συμπληρώνουν στοχευμένες αλλαγές στο πίσω τμήμα καθώς και νέου σχεδιασμού τροχοί. Εμπλουτισμένη είναι και η χρωματική παλέτα που στην περίπτωση του Scala περιλαμβάνει το αποκλειστικό για το μοντέλο χρώμα Steel Gray. Αντιστοίχως στην περίπτωση του Kamiq παρέχεται η δυνατότητα επιλογής διχρωμίας με μαύρες κολώνες, εξωτερικούς καθρέφτες και οροφή καθώς και μια νέα πορτοκαλί απόχρωση.
Στο εσωτερικό προστίθεται σύστημα αυτόματου κλιματισμού με ανασχεδιασμένα χειριστήρια που υπόσχονται μια πιο διαισθητική χρήση. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Skoda έχει επενδύσει σε περισσότερα ανακυκλωμένα και φυτικής προέλευσης υλικά σε σχέση με το παρελθόν για το σύνολο των επενδύσεων της καμπίνας.
Στην περίπτωση της κορυφαίας έκδοσης Monte Carlo o εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης, ατμοσφαιρικό φωτισμό καθώς και λεπτομέρειες όπως τα ενσωματωμένα προσκέφαλα στα μπροστινά καθίσματα τα οποία υπόσχονται καλύτερη πλευρική στήριξη.
Στις αλλαγές συμπεριλαμβάνεται και η ενσωμάτωση ως standard του ψηφιακού πίνακα οργάνων των 8,0 ιντσών ή προαιρετικά 10,25 ιντσών. Συνδυάζεται με infotainment 8,25 ιντσών ή 9,2 ιντσών. Προστίθενται επίσης ως standard δύο θύρες USB C συν μία ακόμα προαιρετικά στον κεντρικό καθρέφτη για την σύνδεση κάμερας.
Οι σημαντικότερες αλλαγές αφορούν την γκάμα κινητήρων που εγκαταλείπει το diesel αφήνοντας κυρίαρχους τους κινητήρες βενζίνης TSI.
Ειδικότερα, τόσο το Scala όσο και το Kamiq θα είναι διαθέσιμα με τρικύλινδρο κινητήρα 1,0 λίτρου με απόδοση 95 ίππους και σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων ή με αντίστοιχης χωρητικότητας TSI, ισχύος 115 ίππων και σε συνδυασμό είτε με μηχανικό έξι σχέσεων είτε με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.
Την γκάμα συμπληρώνει ο τετρακύλινδρος TSI του 1,5 λίτρου με απόδοση 150 ίππους ο οποίος μπορεί εξίσου να συνδυαστεί με μηχανικό κιβώτιο ή διπλού συμπλέκτη.
Τις προδιαγραφές των δύο μοντέλων συμπληρώνει ανασχεδιασμένη ανάρτηση η οποία αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 1,5 εκατοστό. Σε κάθε περίπτωση διατίθεται η δυνατότητα επιλογής μιας πιο σπορ ανάρτησης η οποία αφαιρεί αυτό το 1,5 εκ. από το Scala και 1,0 εκ. από το Kamiq προς όφελος μιας πιο δυναμικής οδηγικής εμπειρίας.
- Στα «Νέα Σαββατοκύριακο»: Αντισυστημισμός, ο νέος κίνδυνος
- Τι είναι τα ηλεκτρικά δίκτυα UHV και πως η Κίνα έγινε υπερδύναμη σε αυτά
- Αμαλιάδα: «Την εγγονούλα μου την πήραν από τα χέρια της μαυρισμένη», λέει η γιαγιά του παιδού που σώθηκε
- ΚΚΕ: Τίμησε τον Κώστα Βάρναλη με μια μεγάλη εκδήλωση-συναυλία
- Αμαλιάδα: «Οι δικοί της με ρωτούσαν αν έκανε κακό στο παιδί», αποκαλύπτει η νονά του 2ου παιδιού της Ειρήνης
- Έρχεται η… Legoland του Minecraft