Αudi RS3 Sportback: Στη δίνη της συνεχούς βελτίωσης
Η Audi εκκινεί τις διαδικασίες ανανέωσης του πρόσφατου RS3 που θα επωφεληθεί από επιπλέον ισχύ και από μια σειρά στοχευμένων βελτιώσεων που θα το οδηγήσουν ως το τέλος της διαδρομής του μιας και η ανανεωμένη έκδοση θα είναι η τελευταία με κινητήρα εσωτερικής καύσης
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Φωτογραφίες: Automedia
Μπορεί το RS3 να πρωτοεμφανίστηκε μόλις πριν δύο χρόνια, αναζητώντας διέξοδο προς την αγορά πριν περίπου ένα χρόνο ωστόσο η Audi δείχνει να προετοιμάζει την ανανεωμένη εκδοχή του που εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό στην Sportback παραλλαγή αμαξώματος να πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης στο ταιριαστό για το είδος περιβάλλον του Nurburgring.
Tο καμουφλάζ σε στρατηγικά σημεία κρύβει τα αναθεωρημένα γρίλια και προφυλακτήρα της όψης ενώ με βάση τα τμήματα που έχει επιλέξει να κρύψει η Audi, ανασχεδιασμένοι προδιαγράφονται οι θόλοι και τα κατώτερα πλευρικά τμήματα.
Στο πίσω τμήμα μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει τον επίσης ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα ενώ διακρίνονται και νέα γραφικά για τα φωτιστικά σώματα. Αλάνθαστο σημάδι της ταυτότητας της έκδοσης οι δύο οβάλ απολήξεις της εξάτμισης.
Στοχευμένες προδιαγράφονται οι αλλαγές στο εσωτερικό που αν και προς το παρόν κρατά καλά κρυμμένα τα μυστικά του, δεν θα υιοθετήσει σημαντικές αλλαγές τουλάχιστον σε επίπεδο σχεδίασης με την Audi να επιδίδεται σε fine tuning των ήδη υφιστάμενων στοιχείων με επίκεντρο την βελτίωση των όσων προσφέρει το infotainment σε επίπεδο εφαρμογών, ρυθμίσεων αλλά και προς όφελος μιας καλύτερης χρηστικότητας.
Το RS3 θα εξακολουθεί φυσικά να εφοδιάζεται με τον πεντακύλινδρο κινητήρα των 2,5 λίτρων σε συνδυασμό με επτά σχέσεων κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και το σύστημα τετρακίνησης quattro. Το μεγάλο ερώτημα είναι κατά πόσο η ισχύς του θα κινηθεί «βορειότερα» των 400 ίππων αν και με βάση τις συνήθειες της Audi μάλλον αυτό θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο όπως επίσης και οι περαιτέρω βελτιώσεις στο πλαίσιο και στο εύρος των ρυθμίσεων του προς όφελος μιας ακόμα πιο συναρπαστικής εμπειρίας.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα με δεδομένο το σχετικά πρόσφατο status του RS3 δεν θα πρέπει να περιμένουμε την ανανεωμένη εκδοχή του πριν το 2025.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις