Nissan Z Nismo: Φυσική εξέλιξη
Η ιαπωνική φίρμα αποκαλύπτει την νέα, ισχυρότερη έκδοση Nismo του διθέσιου sportscar που δυστυχώς ωστόσο όπως και η απλή δεν προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά λόγω των προδιαγραφών εκπομπών ρύπων
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
Η Nissan συμπληρώνει την γκάμα του ακριβοθώρητου σε ό,τι αφορά την Ευρώπη νέου «Ζ Car», με την εθιμοτυπική έκδοση Nismo η οποία κατά τις προσφιλείς της συνήθειες ενισχύει ακόμα περισσότερο το σπορ προφίλ του διθέσιου ιαπωνικού μοντέλου με βελτιώσεις στον κινητήρα όσο και στο πλαίσιο.
Επίκεντρο και στην περίπτωση της έκδοσης Nismo αποτελεί ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V6 των 3,0 λίτρων o οποίος όμως χάρη σε στοχευμένες βελτιώσεις στη χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου, το σύστημα ανάφλεξης, εξαγωγής και υπερτροφοδότησης αυξάνει την ισχύ του σε 420 ίππους –έναντι των 405 της «απλής» έκδοσης- και 521 Nm ροπής, μέγεθος αυξημένο κατά 46 Nm σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή έκδοση. Τα αναβαθμισμένα στοιχεία συμπληρώνει ένα αναβαθμισμένο σύστημα ψύξης για το σύστημα λίπανσης προκειμένου να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη όσο και συνεχής κίνηση σε πίστα.
Η βελτιωμένη εκδοχή του V6 κινητήρα συνδυάζεται στην περίπτωση της έκδοσης Nismo συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων το οποίο επωφελείται εξίσου από στοχευμένες αλλαγές που αποσκοπούν σε πιο γρήγορες αλλαγές, ιδίως σε συνδυασμό με το νέο πρόγραμμα οδήγησης Sport+ που έχει προστεθεί στις επιλογές και στοχεύει στην ανάδειξη των πιο επιθετικών χαρακτηριστικών της έκδοσης. Παραδοσιακά η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με την συνδρομή ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.
Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα πέδησης το οποίο περιλαμβάνει μεγαλύτερα δισκόφρενα και πιο ανθεκτικά τακάκια. Αυτονόητα το παζλ συμπληρώνει ένα σετ ελαστικών που είναι σχεδιασμένα για συνθήκες πίστας, ανάλογα του GT-R.
Ενισχυμένο είναι και το πλαίσιο το οποίο υιοθετεί ράβδους ενίσχυσης μπροστά, πίσω και στο δάπεδο προς όφελος της στρεπτικής ακαμψίας που αυξάνεται κατά 2,5%. Το παζλ συμπληρώνει η νέα ανάρτηση με πιο σφικτά ελατήρια και νέα αμορτισέρ εξίσου προσανατολισμένα στην κίνηση σε πίστα. Με δεδομένη την ευρεία ενίσχυση του πλαισίου, η έκδοση Nismo είναι κατά 47 κιλά βαρύτερη σε σχέση με την «απλή» φτάνοντας τα 1.680 κιλά.
Φυσικά, οι σχεδιαστές της Nissan και της Nismo φρόντισαν να υπογραμμίσουν τα παραπάνω χαρακτηριστικά με ανάλογες σχεδιαστικές παρεμβάσεις όπως προκύπτει με μια απλή παρατήρηση που αποκαλύπτει τους πιο αιχμηρούς προφυλακτήρες, τα πιο έντονα αεροδυναμικά στοιχεία, τα γενναιόδωρα γραμμένα πλευρικά τμήματα.
Αντιστοίχως στο εσωτερικό, κυριαρχούν τα ελαφρύτερα bucket καθίσματα με την υπογραφή της Recaro, οι επενδύσεις από Alcantara και οι κόκκινες λεπτομέρειες που φροντίζουν να υπογραμμίζουν και εκ των έσω στην ταυτότητα της έκδοσης.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις