Pininfarina Pura Vision: Εξέλιξη… γένους ιταλικού
Η Pininfarina Automobili αποκαλύπτει με ένα πρωτότυπο που θα παρουσιαστεί «in flesh» στo Monterey τα επόμενα και άκρως ενδιαφέροντα σχεδιαστικά όσο και προϊοντικά βήματά του
O αειθαλής ιταλικός οίκος o οποίος έχει αποκτήσει πλέον και το status του κατασκευαστή, μετά το ιδιαιτέρως επιτυχημένο hypercar Battista, στρέφεται σε ένα εντελώς διαφορετικό είδος που αν και θα μπορούσε να πει κανείς ότι υπακούει στα σημεία των καιρών, φροντίζει να ξεχωρίσει χάρη στην ιδιάζουσα αισθητική γραφή του Pininfarina.
Ειδικότερα, τo Pura Vision όπως ονομάζεται το νέο concept car των Ιταλών αντλεί τις σχεδιαστικές του επιρροές από την θρυλική Cisitalia 202 GT του 1947, το πρώτο αυτοκίνητο που κέρδισε μια θέση στη συλλογή του MoMA, και σύμφωνα με τις συστάσεις αναλαμβάνει να συστήσει τον αισθητικό κώδικα όπου θα υπακούσουν τα επόμενα «πολιτικά» μοντέλα της ιταλικής φίρμας.
Παρά τις αισθητικές sportscar σχεδιαστικές καταβολές από το παραπάνω μοντέλο, το concept car υιοθετεί ξεκάθαρα τα χαρακτηριστικά ενός SUV χωρίς ωστόσο να ενδίδει σε συμβιβασμούς. Για την ακρίβεια ο ιταλικός οίκος χαρακτηρίζει το νέο μοντέλο ως Electric Luxury Utility Vehicle εν συντομία e-LUV, και επισημαίνει ότι εκτός από τις γραμμές της Cisitalia το πρωτότυπο αντλεί τις επιρροές του από τον κόσμο των πολυτελών γιοτ.
Ανεξαρτήτως επιρροών, δεν μπορεί να μην παρατηρήσει κανείς τον τρόπο που έχει σμιλευτεί ο θόλος σε σχέση με το υπόλοιπο αμάξωμα καθώς και στην αφθονία σε καμπύλες και χαώδη ανοίγματα που παραπέμπουν στην παράδοση του ιταλικού οίκου.
Στις λεπτομέρειες ξεχωρίζουν οι κάμερες αντί εξωτερικών καθρεπτών που έχουν τοποθετηθεί σε στρατηγικά σημεία της οροφής αντί της συνήθους θέσης δίνοντας πανοραμική θέαση. Την εξωτερική εικόνα συμπληρώνουν τροχοί 23 ιντσών οι οποίοι συμβάλλουν στην ούτως ή άλλως αυξημένη απόσταση από το έδαφος.
Το εσωτερικό είναι αυστηρά τετραθέσια ενώ η πρόσβαση επιτυγχάνεται μέσω των ιδιαίτερων θυρών που μπορούν να ανοίξουν με τρείς διαφορετικούς τρόπους, (τον κλασικό, αντίθετα αλλά και προς τα πάνω) χάρη και στην πλήρη απουσία κεντρικής κολώνας.
Η διαθέσιμη τεχνολογία εστιάζει στην χρηστικότητα του εξατομικευμένου μινιμαλισμού καθώς η κεντρική οθόνη αναδύεται κατά κάποιο τρόπο από την κεντρική κονσόλα εφόσον ο οδηγός επιθυμεί ενώ, υπό το ίδιο ακριβώς σκεπτικό απέριττης hi-tech λειτουργικότητας τα ηχεία ενσωματώνονται στα προσκέφαλα με τη δυνατότητα να ρυθμιστούν από κάθε επιβάτη ξεχωριστά.
Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στα υλικά που επενδύουν τον θάλαμο. Ειδικότερα ανήκουν όλα στην κατηγορία των βιώσιμων υλικών με ενδεικτικότερο το ύφασμα που επενδύει την κεντρική κονσόλα που αποτελείται κατά 30% από μαλλί και κατά 70% από ανακυκλωμένο πολυεστέρα. Σύμφωνα με τoν Pininfarina δε το συγκεκριμένο υλικό πληροί ήδη τις προδιαγραφές παραγωγής του και σύντομα θα βρει διέξοδο στα νέα μοντέλα του.
Προς το παρόν ο Pininfarina δεν δίνει στη δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά, σημειώνει ωστόσο ότι η αρχιτεκτονική όπου βασίζεται επιτρέπει την αξιοποίηση μπαταριών χωρητικότητας έως 120 KWh, όπως ισχύει και για το Battista.
Η φυσική πρεμιέρα του Pura Vision θα πραγματοποιηθεί στο Monterey μαζί με ένα ακόμα μοντέλο για το οποίο ο ιταλικός οίκος τηρεί προς το παρόν σιγή ιχθύος. Σε κάθε περίπτωση, αν και ο ιταλικός οίκος δεν αποκαλύπτει τα περαιτέρω σχέδια του για κανένα από τα δύο μοντέλα είναι σαφές ότι θα αξιοποιήσει την αμερικανική διοργάνωση προκειμένου να σφυγμομετρήσει το ενδιαφέρον του κοινού.
- Γιατί οι Κούρδοι, οι σύμμαχοι των ΗΠΑ είναι υπό απειλή στη Συρία
- Επίσκεψη Δένδια στην Ντόχα για στρατιωτική συνεργασία και αμυντική βιομηχανία με μηνύματα
- Αγοραπωλησίες ακινήτων – Στο μάτι της Εφορίας οι πληρωμές με μετρητά
- Σχέση: Πέντε σημάδια που δείχνουν ότι είσαι εξαρτημένος
- Απώλειες, πόλεμος και θλίψη: Οι άγνωστες ιστορίες πίσω από τα γνωστότερα χριστουγεννιάτικα τραγούδια
- Κριστιάνο Ρονάλντο, πώς βγάζεις 100.000.000 $ τον χρόνο από τα social media…