«Ενθάδε κείται» η… μαλακή τηγανητή πατάτα
Η πρωτότυπη καμπάνια αλυσίδας εστίασης
H KFC Canada ανέβασε το μάρκετινγκ σε άλλα επίπεδα! Ο κόσμος παραπονιόταν ότι οι πατάτες τους ήταν, απλά και περιεκτικά, χάλια. Και η KFC τους άκουσε, λάνσαρε νέες τηγανητές πατάτες αλλά αποχαιρέτησε τις παλιές όπως τους άξιζε! Με μια κηδεία!
Η γνωστή αλυσίδα λάνσαρε τις νέες της πατάτες που είναι τηγανητές και με έντονα καρυκεύματα, για να ικανοποιήσει τους απαιτητικούς της πελάτες.
Στο πλαίσιο της προώθησης του νέου προϊόντος, η KFC είπε «αντίο» στις παλιές, μαλακές τηγανητές πατάτες με μια κηδεία.
Μια νεκροφόρα με τις πατάτες γύριζε στο Τορόντο
Η KFC Canada ανέφερε έστειλε μια νεκροφόρα με τις παλιές τηγανητές πατάτες σε μερικές από τις πιο πολυσύχναστες περιοχές του Τορόντο και μετέδωσε σε live-streaming την «κηδεία» της λασπωμένης τηγανητής πατάτας!
«Ξέραμε ότι οι Καναδοί μισούσαν τις παλιές πατάτες μας και έτσι είδαμε μια ευκαιρία να τους δείξουμε ότι τους ακούμε αλλάζοντας αυτό το στοιχείο στο μενού και λανσάροντάς το νέο με διασκεδαστικό τρόπο», δήλωσε ο Azim Akhtar, διευθυντής μάρκετινγκ της KFC Canada. «Αυτή η χιουμοριστική καμπάνια μας επιτρέπει να παρουσιάσουμε ένα συναρπαστικό νέο προϊόν για το οποίο είμαστε περήφανοι, ενώ παράλληλα υποβαθμίζουμε ένα προϊόν που δεν ήταν τόσο αγαπημένο στους Καναδούς».
- Γιατί η Ελλάδα πρέπει να αποφύγει πάση θυσία την ήττα στο Ελσίνκι…
- 17 Κλωστές: Συγκλονιστικές οι εξελίξεις στο αποψινό επεισόδιο στο MEGA
- Θεσσαλονίκη: «Η πόλη θέλει να σε ξεχάσει – Ντροπή σας!» – Ξέσπασε η μητέρας της Έμμας κατά του δήμου
- Μητσοτάκης: Αφωνία για Σαμαρά στην κυριακάτικη ανασκόπηση
- Η Παπαδοπούλου πάει Ουάσιγκτον – Συνομιλίες για τη θητεία της Ελλάδας στο Συμβούλιο Ασφαλείας και όχι μόνο
- Φοιτητές: Αποκαταστάθηκε η λειτουργία της πλατφόρμας αιτήσεων μετεγγραφών – Πώς να κάνετε αίτηση