Barbie: «Σπάει» ταμεία η ταινία – Ξεπέρασε το 1 δισ. δολάρια παγκοσμίως
Τα νούμερα δείχνουν ότι το κοινό «αγκαλιάζει την ταινία της Barbie με βαθύ τρόπο».
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Ο Τραμπ διορίζει τον παραγωγό του «Apprentice», ως ειδικό απεσταλμένο στη Μεγάλη Βρετανία
Παγκόσμιο παραλήρημα έχει προκαλέσει η ταινία της Barbie, που κυκλοφόρησε στις 20 Ιουλίου, με πρωταγωνιστές την Μάργκοτ Ρόμπι και τον Ράιαν Γκόσλινγκ και
Μετά από μια διαφημιστική περιοδεία που θα μείνει στην ιστορία ως μια από τις καλύτερες καμπάνιες μάρκετινγκ που έγιναν ποτέ, η Barbie σε σκηνοθεσία της Γκρέτα Γκέργουιγκ σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο.
Κατά τη διάρκεια του πρώτου Σαββατοκύριακου κυκλοφορίας της έφερε στα ταμία περισσότερα από 356 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως και άλλα 50 εκατομμύρια δολάρια σε εισιτήρια τη Δευτέρα και Τρίτη.
Τώρα, η Warner Bros ανακοίνωσε ότι η ταινία ξεπέρασε το ένα δισεκατομμύριο δολάρια μόλις 17 ημέρες μετά την πρώτη προβολκή της στους κινηματογράφους.
‘Barbie’ hits the $1 billion mark at the box office https://t.co/ZkrbQcKpWI pic.twitter.com/qeX9nPtYqZ
— CNN (@CNN) August 6, 2023
Ολόκληρος ο κόσμος ροζ
Σύμφωνα με την εταιρεία, η Barbie ολοκλήρωσε το Σαββατοκύριακο με πωλήσεις εισιτηρίων 1,03 δισεκατομμυρίων δολαρίων στο παγκόσμιο box office. Γεγονός που καθιστά την Γκρέτα Γκέργουιγκ την πρώτη γυναίκα σκηνοθέτη που κατακτά μόνη της αυτό το ορόσημο.
Η Warner Bros το περιέγραψε αυτό ως «κομβική στιγμή».
Στις ΗΠΑ η ταινία έχει αντλήσει 459 εκατομμύρια δολάρια μέχρι στιγμής, με τον Τζεφ Γκόλντσταϊν, τον πρόεδρο της εγχώριας διανομής στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, να αναφέρει: «Κανείς εκτός από την Γκρέτα Γκέργουιγκ δεν θα μπορούσε να είχε ζωντανέψει αυτό το έμβλημα μεταξύ γενεών και τον κόσμο της σε μια τόσο αστεία, συναισθηματική και διασκεδαστική ιστορία… που κυριολεκτικά γυρίζει βάφει ολόκληρο τον κόσμο ροζ».
Ο ίδιος είπε επίσης, ότι οι μεγάλες ουρές στους κινηματογράφους και οι επαναλαμβανόμενες προβολές «αποδεικνύουν ότι οι ταινίες επέστρεψαν» μετά την ταλαιπωρία της βιομηχανίας του κινηματογράφου λόγω του lockdown της πανδημίας και του ανταγωνισμού από τους streamers.
Ο Μάικλ Ντε Λούκα και η Παμ Άμπντι, συμπρόεδροι και προϊστάμενοι της Warner Bros Motion Picture Group, υπογράμμισαν, με τη σειρά τους, ότι το κοινό «αγκαλιάζει την ταινία της Barbie με βαθύ τρόπο».
Το να πετύχεις το «Barbillion» -όπως το περιγράφει η Warner Bros- δεν είναι κάτι κακό. Μόλις άλλες πέντε ταινίες το έχουν καταφέρει αυτό από την πανδημία και συγκεκριμένα οι: The Super Mario Brothers Movie, Spider-Man: No Way Home, Top Gun: Maverick, Jurassic World Dominion και το σίκουελ του Avatar.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις