Επιβάτισσα αναγκάστηκε να αγοράσει όλα τα φιστίκια της πτήσης λόγω σοβαρής αλλεργίας – Η «συγγνώμη» της αεροπορικής
Τώρα ζητά τα χρήματά της πίσω
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Μια εξαγριωμένη επιβάτισσα γερμανικής αεροπορικής εταιρείας με σοβαρή αλλεργία σε ξηρούς καρπούς ισχυρίζεται ότι αναγκάστηκε να πληρώσει το τριπλάσιο κόστος του εισιτηρίου της αγοράζοντας όλους τους ξηρούς καρπούς στο αεροπλάνο, αφού οι αεροσυνοδοί αρνήθηκαν να απαγορεύσουν το σνακ.
Η 27χρονη Leah Williams υποφέρει από αλλεργία στους ξηρούς καρπούς όλη της τη ζωή και ζήτησε από το προσωπικό της πτήσης της από το Ντίσελντορφ στο Λονδίνο να ανακοινώσει την αλλεργία της στους επιβάτες και να ζητήσει να μην αγοράσουν ή να φάνε φιστίκια.
Ωστόσο, ισχυρίζεται ότι το προσωπικό της οικονομικής πτήσης της Eurowings αρνήθηκε να το κάνει, κάτι που, όπως λέει, δεν της άφησε άλλη επιλογή παρά να αγοράσει και τα 48 πακέτα με φιστίκια του αεροσκάφους και να τους ζητήσει να τα συσκευάσουν.
«Οι αεροσυνοδοί με κοίταξαν ανέκφραστα σαν να ήμουν τρελή και είπαν ‘αλλά είναι πολλά, θα πρέπει να τα μετρήσουμε όλα’» είπε η ίδια στη Mirror.
Η Williams τους απάντησε ότι δεν χρειάζεται να το κάνουν και πως θα τα αγοράσει όλα καθώς δεν της αφήνουν άλλη επιλογή.
Πλήρωσε σχεδόν 175 ευρώ για τα φιστίκια, ποσό τριπλάσιο από εκείνο που είχε δώσει για το εισιτήριό της στην οικονομική πτήση.
Ζητά επιστροφή
Πλέον, ζητά να της επιστραφούν τα χρήματά της, υποστηρίζοντας ότι δεν έπρεπε να επιβαρυνθεί με το εξοντωτικό κόστος.
«Η Eurowings θα έπρεπε να ντρέπεται για τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκε την κατάσταση και για τον τρόπο με τον οποίο με έκανε να αισθάνομαι» είπε, θυμωμένη.
Στη σελίδα της, η εταιρεία ξεκαθαρίζει πως δεν μπορεί να εγγυηθεί πως τα γεύματα που παρέχει δεν έχουν ξηρούς καρπούς αλλά και ενημερώνει πως υπάρχουν διαθέσιμες συσκευασίες εντός του αεροσκάφους. Όσοι έχουν αλλεργία, καλούνταν να συζητήσουν με τον γιατρό τους, πριν κλείσουν εισιτήριο.
Σύμφωνα με την Daily Mail, εκπρόσωπος της εταιρείας επεσήμανε πως «το πλήρωμα καμπίνας έχει ιατρική εκπαίδευση και υπάρχει πάντα πρόσβαση σε φάρμακα για την παροχή επείγουσας φροντίδας σε περίπτωση αλλεργικού σοκ».
Ωστόσο, τελικώς η Eurowings απολογήθηκε στην 27χρονη. «Λυπούμαστε ειλικρινά που η πτήση μαζί μας δεν πήγε όσο ομαλά σχεδιάζαμε και λυπούμαστε για κάθε ταλαιπωρία που υπέστη η Leah Williams» είπε εκπρόσωπος, συμπληρώνοντας, όμως, πως το προσωπικό προσφέρθηκε να ενημερώσει τους άλλους επιβάτες.
«Δέχθηκε αρχικά, αλλά μετά αποφάσισε να αγοράσει όλα τα πακέτα» κατέληξε η εκπρόσωπος.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις