Ημιαγωγοί: Η έλλειψη τσιπ στην αυτοκινητοβιομηχανία «θα διαρκέσει χρόνια»
Τι δηλώνει διευθυντικό στέλεχος της Audi.
- «Είσαι ο διάβολος» – Αντιμέτωποι με τον πατέρα τους οι γιοι της Ζιζέλ Πελικό
- Κατεπείγουσα εισαγγελική παρέμβαση από τον Άρειο Πάγο μετά την αποκάλυψη in – Για το χαμένο υλικό από τις κάμερες στα Τέμπη
- Οι ληστές που έκλεψαν τα πορτρέτα των Ελισάβετ Β' και Μαργκρέτε Β' του Άντι Γουόρχολ τα έκαναν όλα στραβά
- Το ΠΑΣΟΚ θα προτείνει άλλο πρόσωπο για ΠτΔ αν ο Μητσοτάκης επιλέξει «στενή κομματική επιλογή»
Οι ελλείψεις ημιαγωγών που έχουν δημιουργήσει σοβαρή δυσλειτουργία στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα χρειαστούν χρόνια για να επιλυθούν, παρά τα σχέδια των κατασκευαστών τσιπ να κατασκευάσουν εργοστάσια παραγωγής στη χώρα. Αυτό δήλωσε διευθυντικό στέλεχος της γερμανικής Audi.
Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες και οι παραγωγοί ηλεκτρονικών ειδών είναι από τους κλάδους που έχουν πληγεί σοβαρότερα από τις καθυστερήσεις παραγωγής, που προκαλούνται από την παγκόσμια έλλειψη μικροτσίπ.
Σε μια προσπάθεια να μειωθεί η εξάρτηση από τους ελάχιστους προμηθευτές τσιπ, που εδρεύουν σε Ασία και Ηνωμένες Πολιτείες, τα ανώτερα στελέχη αυτών των κλάδων επιχειρούν να επανεξετάσουν τις γραμμές εφοδιασμού των οργανισμών τους.
Σημειώνεται ότι το Βερολίνο έχει φλερτάρει έντονα με τους μεγαλύτερους κατασκευαστές ημιαγωγών για τη δημιουργία εργοστασίων παραγωγής επί γερμανικού εδάφους. Ήδη εταιρείες κολοσσοί όπως η αμερικανική Intel και η ταϊβανέζικη TSMC έχουν ανακοινώσει σχέδια για την κατασκευή εργοστασίων στη Γερμανία.
Παρόλα αυτά «χρειάζονται χρόνια (για να καρποφορήσουν αυτές οι ενέργειες), πρόκειται για δισεκατομμύρια δολάρια που επενδύονται» αναφέρει η Ρενάτε Βαχενάουερ, επικεφαλής προμηθειών της Audi που ανήκει στη Volkswagen, σύμφωνα με την εφημερίδα Augsburger Allgemeine.
Μια πιθανή λύση
Η Βαχενάουερ δήλωσε επίσης ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα μπορούσαν να διευκολύνουν την συμφόρηση στο σύστημα εφοδιασμού μειώνοντας τις ποικιλίες των τσιπ που χρησιμοποιούνται από τους 8.000 διαφορετικούς τύπους που υπάρχουν σήμερα στα οχήματα.
«Πρέπει να χρησιμοποιήσουμε πολλούς μοχλούς για να σταθεροποιήσουμε την προσφορά ημιαγωγών και επίσης να εφοδιαστούμε σε κάποιο βαθμό από ενδιάμεσους προμηθευτές», πρόσθεσε.
Πηγή: OT.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις