Τwitter: Η Λίντα Γιακαρίνο εξηγεί γιατί άλλαξε όνομα
H καινούργια CEO επισημαίνει ότι ο Μασκ εργαζόταν πάνω σε αυτό από την πρώτη ημέρα εξαγοράς του Twitter
- Δημήτρης Κόκοτας: Είμαστε αισιόδοξοι λέει η σύζυγός του
- Νετανιάχου: Δεν δέχεται τερματισμό του πολέμου με τη Χαμάς στην εξουσία – Άφησε «παράθυρο» για μερική συμφωνία
- Τεχνητή νοημοσύνη και ωδή στο γυμνό: Αυτές ήταν οι πιο τολμηρές φωτογραφίες την χρονιά του 2024
- Πρόστιμα και επιπλέον φόροι για όσους δεν κλείσουν εκκρεμότητες μέχρι το τέλος του χρόνου
Στην αποκάλυψη του λόγου για τον οποίο ο Ελον Μασκ «ξεφορτώθηκε» το όνομα του Twitter, προχώρησε την Πέμπτη η CEO της Χ, Λίντα Γιακαρίνο.
Η Γιακαρίνο δήλωσε στο CNBC ότι η απόφαση της εταιρείας να απαλλαγεί από το όνομα Twitter αντικατοπτρίζει το όραμα του ιδιοκτήτη για την εφαρμογή.
Αλλαγή φιλοσοφίας
«Ο Ιλον μιλάει για το X, την εφαρμογή Everything, εδώ και πολύ καιρό»,τόνισε η Γιακαρίνο, η οποία ανέλαβε CEO τον Ιούνιο.«Ο Μασκ εργάζεται για αυτό από τότε που αγόρασε το Twitter στα τέλη του προηγούμενου έτους», πρόσθεσε.
«Η αλλαγή ονόματος αντιπροσωπεύει πραγματικά μια απελευθέρωση από το Twitter», υποστήριξε. «Μια απελευθέρωση που μας επέτρεψε να εξελιχθούμε πέρα από μια νοοτροπία και σκέψη κληρονομιάς. Θα αλλάξει τον τρόπο που λειτουργούμε, τον τρόπο που διασκεδάζουμε, τον τρόπο με τον οποίο συναλλασσόμαστε όλοι σε μία πλατφόρμα», τόνισε.
Πρόσθεσε ότι οι πρόσφατες αλλαγές και οι βελτιώσεις των υποδομών «απαντούν στο ερώτημα «γιατί νέο όνομα;».
Επιστρέφουν οι διαφημιζόμενοι;
Επιπλέον, η Γιακαρίνο υποστήριξε ότι έχει «αυτονομία» κινήσεων, προσθέτοντας ότι οι διαφημιστές θα πρέπει να νιώσουν άνετοι και να επιστρέψουν στην πλατφόρμα.
Η ρητορική μίσους και το ενδεχομένως παράνομο περιεχόμενο πολλαπλασιάστηκαν τις ημέρες και τις εβδομάδες μετά την εξαγορά του Μασκ τον προηγούμενο Οκτώβριο, όπως ανέφεραν στο παρελθόν το CNBC και το NBC News. Τα εμπορικά σήματα ήταν απρόθυμα να διακινδυνεύσουν να εμφανιστούν οι διαφημίσεις τους δίπλα στο περιεχόμενο, οδηγώντας σε μια μαζική έξοδο των διαφημιζόμενων.
Η Γιακαρίνο δήλωσε ότι η ομάδα εμπιστοσύνης και ασφάλειας του X είναι «πιο υγιής» από ό, τι ήταν πριν. Ο Μασκ έχει υποστηρίξει ότι η δέσμευση των χρηστών φτάνει συνεχώς σε νέα υψηλά επίπεδα, αλλά η εταιρεία δεν έχει ακόμη παράσχει συγκεκριμένα δεδομένα για να υποστηρίξει αυτούς τους ισχυρισμούς.
Πηγή: ΟΤ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις