ΟΣΕ: Πώς λειτουργεί το σύστημα τηλεδιοίκησης στη Λάρισα
Η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα βρίσκεται αυτές τις ημέρες σε δοκιμαστική λειτουργία.
- «Υπάρχει θέμα» με το «De Grece» – Πυρά κομμάτων με το επίθετο που διάλεξαν οι Γλύξμπουργκ
- Βίντεο ντοκουμέντο λίγο μετά τη δολοφονία της Ράνιας στην Κρήτη - «Σκότωσα τον πατέρα μου» έλεγε ο δράστης
- Οι «must» προορισμοί για τα Χριστούγεννα - Ποιες περιοχές μαγνητίζουν το ενδιαφέρον
- «Συνεργαζόταν με Τούρκους για να με σκοτώσουν» - 10 μέρες σχεδίαζε τη δολοφονία του 52χρονου ο δράστης
Την Πέμπτη, 17 Αυγούστου, αναμένεται να τεθεί σε πλήρη λειτουργία το σύστημα τηλεδιοίκησης στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας, το οποίο έχει παραληφθεί από τον ΟΣΕ.
Όπως ανέφερε μιλώντας στην ΕΡΤ, ο κεντρικός σταθμάρχης Λάρισας κ. Γ. Ζήνδρος με την πλήρη λειτουργία της τηλεδιοίκησης θα αποφεύγεται πλέον το λάθος του ανθρώπινου παράγοντα.
Πώς λειτουργεί
Μέσω του συγκεκριμένου συστήματος ο σταθμός του Κέντρου Ελέγχου Κυκλοφορίας στη Λάρισα έχει σε πραγματικό χρόνο ενημέρωση για τις αμαξοστοιχίες και τα σημεία που αυτές βρίσκονται σε ένα μήκος 200 και πλέον χιλιομέτρων. Μέσω του συγκεκριμένου συστήματος, όπως διευκρινίστηκε μπορεί να γίνουν παρεμβάσεις και στα κλειδιά των γραμμών σε συνεννόηση πάντα με τους κατά τόπους σταθμάρχες.
Ο κ. Ζήνδρος, είπε επίσης, σύμφωνα με την ertnews, ότι η τηλεδιοίκηση, λειτουργούσε κανονικά από το 2007, αλλά τα πρώτα προβλήματα παρουσιάστηκαν το 2010. Τότε παρατηρήθηκαν οι πρώτες φθορές στο σύστημα και δεν υπήρξε μέριμνα για την αντικατάσταση, κλοπών σε καλώδια αλλά και ζημιών που προκλήθηκαν λίγα χρόνια αργότερα και συγκεκριμένα το καλοκαίρι του 2015 από φωτιά στο Λιτόχωρο και τον Ιούλιο του 2019 από νέα φωτιά στην ΕΒΖ Λάρισας, η οποία έθεσε οριστικά εκτός λειτουργίας το συγκεκριμένο σύστημα.
Σημειώνεται ότι διοικητική παραλαβή προς χρήση από την ΕΡΓΟΣΕ στον ΟΣΕ του έργου, πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τρίτη και αφορά στην σηματοδότηση του τμήματος της διπλής γραμμής από Λάρισα μέχρι το Πλατύ, μήκους 130 χλμ και την παράδοση του Κέντρου Ελέγχου Κυκλοφορίας Λάρισας, το οποίο ελέγχει την κυκλοφορία των συρμών σε μήκος 200 χιλιόμετρων διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, στο τμήμα από τον Δομοκό έως το Πλατύ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις