Συγκατοίκηση: Στα 800 δισ. δολάρια μέχρι το 2025
Το αυξανόμενο κόστος ζωής, η ελκυστικότητα της κοινωνικής ζωής και η δημοτικότητα των χώρων συνδιαβίωσης τροφοδοτούν την άνοδο.
Η τρομακτική αύξηση στο κόστος στέγασης πανευρωπαϊκά οδηγεί ολοένα και περισσότερους millennials, φοιτητές και νέους επαγγελματίες να υιοθετήσουν τη λύση της συγκατατοίκησης, μια αγορά που αναπτύσσεται ταχέως.
Πρόσφατα δεδομένα δίνουν μια πολλά υποσχόμενη εικόνα για την συγκατοίκηση στην Ευρώπη. Σύμφωνα με την Technavio, η ευρωπαϊκή αγορά συγκατοίκησης πρόκειται να φτάσει τα 800 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2025, αυξάνοντας με CAGR 7,3% από το 2021-2026.
Πολλοί παράγοντες τροφοδοτούν αυτήν την άνοδο, μεταξύ των οποίων το αυξανόμενο κόστος ζωής στις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις, η ελκυστικότητα της κοινωνικής ζωής μεταξύ των millennials και η αναδυόμενη δημοτικότητα των χώρων συνδιαβίωσης με πολλές ανέσεις.
Η Γερμανία ξεχωρίζει ως το επίκεντρο αυτής της αλλαγής, σημειώνοντας μια αύξηση 50% στα κοινόχρηστα καταλύματα από το 2010. Εν τω μεταξύ, στο Ηνωμένο Βασίλειο, ένα σημαντικό 30% των millennials επιλέγει να συγκατοικήσει. Επιπλέον, ο μέσος «συγκάτοικος» εξοικονομεί περίπου 300 στερλίνες τον μήνα σε σύγκριση με το να ζει μόνος του, αποκομίζοντας τόσο οικονομικά όσο και κοινωνικο-συναισθηματικά οφέλη.
Η ελληνική startup, MyRoomie, με μια βάση χρηστών που αυξάνεται κατά 40% από μήνα σε μήνα, προετοιμάζεται για μια ευρύτερη ευρωπαϊκή επέκταση.
Για να διευκολύνει τα μεσιτικά γραφεία και την αγορά εν γένει, το MyRoomie παρουσιάζει μια δελεαστική πρόταση: μια ευκαιρία για τους επαγγελματίες του real estate να εξερευνήσουν τις ολοκληρωμένες δυνατότητες της πλατφόρμας με έως και 50 δωρεάν αγγελίες για μια πλήρη δοκιμή διάρκειας 3 μηνών.
Οι επαγγελματίες του real estate που στοχεύουν να δραστηριοποιηθούν και να επωφεληθούν από τις ξεχωριστές αγορές συγκατοίκησης της Ευρώπης ενθαρρύνονται να αντλήσουν πληροφορίες για την τοπική αγορά, να συνεργαστούν με πλατφόρμες όπως το MyRoomie, να διαφοροποιήσουν τις ισχύουσες προτάσεις συγκατοίκησης και να αξιοποιήσουν διαδικτυακά και offline κανάλια για αποτελεσματικό μάρκετινγκ.
Πηγή: ΟΤ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις