Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Gen Z: Το «θλιμμένο καλοκαίρι» των νέων μέσα από τα τραγούδια

Gen Z: Το «θλιμμένο καλοκαίρι» των νέων μέσα από τα τραγούδια

Αποκαλυπτικά τα στοιχεία του Spotify

Η Gen Z, δηλαδή όσοι γεννήθηκαν μετά το 2000, αναζητά λυπητερή μουσική στο Spotify Technology SA περισσότερο από κάθε άλλη γενιά, οδηγώντας την πλατφόρμα steaming να χαρακτηρίσει τους τελευταίους μήνες ως το «καλοκαίρι της θλίψης» για τη νεολαία.

Το «Sad» [λύπη] είναι ο όρος της Gen Z με τις περισσότερες αναζητήσεις στο Spotify παγκοσμίως, ανέφερε η εταιρεία σε ανάρτηση ιστολογίου τη Δευτέρα.

Συγκριτικά, είναι ο 13ος όρος με τις περισσότερες αναζητήσεις για τους Millenials. «Για να ταιριάζει με την ατμόσφαιρα στις ΗΠΑ και τον Καναδά», είπε το Spotify ότι πρόσθεσε νέες «λυπητερές» λίστες αναπαραγωγής και μάλιστα εγκατέστησε ένα σιντριβάνι δακρύων σε σχήμα όπως ο καλλιτέχνης d4vd στο Χιούστον του Τέξας.

Ψυχική υγεία

Η άνοδος των αναζητήσεων της Gen Z για λυπητερή μουσική έρχεται καθώς η ψυχική υγεία της νεότερης γενιάς φαίνεται όλο και περισσότερο σε επίπεδα κρίσης. Σχεδόν όλοι οι δείκτες κακής ψυχικής υγείας μεταξύ των μαθητών γυμνασίου αυξήθηκαν από το 2011 έως το 2021, σύμφωνα με έκθεση του Κέντρου Ελέγχου Νόσων για τη συμπεριφορά των νέων, ενώ μια έρευνα της McKinsey & Co. Inc. διαπίστωσε ότι η Gen Z είχε τις «λιγότερο θετικές» προοπτικές ζωής.

Η επιθυμία για λυπημένη μουσική έρχεται σε αντίθεση με τον αισιόδοξο τόνο των μεγαλύτερων συναυλιακών περιοδειών του καλοκαιριού – Taylor Swift και Beyoncé. Οι αστέρες της ποπ απέφεραν εκατομμύρια φορολογικά έσοδα σε πόλεις σε όλη τη Βόρεια Αμερική και η περιοδεία της Swift φαίνεται ότι θα αποφέρει έσοδα πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια.

Οι νεότεροι ακροατές αναζητούν μουσική που βοηθά στην «ομαλοποίηση των συναισθημάτων και της ανθρωπιάς τους», ανέφερε το Spotify στην ανάρτησή του στο blog του, προσθέτοντας ότι οι νέες λίστες αναπαραγωγής περιλαμβάνουν τραγούδια «κυκλοθυμικά» και «γεμάτα ψυχή» και δεν είναι αποκλειστικά «λυπητερά».

Must in

Μπαρτζώκας: «Πρέπει να επιβάλουμε το παιχνίδι μας, παίζουμε πιο σκληρά από την Άλμπα»

Δείτε όσα είπε ο Γιώργος Μπαρτζώκας στη media day του αγώνα Ολυμπιακός – Άλμπα και το τι πρέπει να κάνουν οι ερυθρόλευκοι.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο