Λιονέλ Μέσι: Ένα εμπορικό κεφάλαιο στις ΗΠΑ
Η μετακίνηση του Μέσι στις Ηνωμένες Πολιτείες προκάλεσε οικονομική φρενίτιδα σε διαφημιστικά έσοδα και τιμές εισιτηρίων.
Η μεταγραφή του Λιονέλ Μέσι στη Major League Soccer δεν αποσκοπούσε μόνο στην ενίσχυση της ομάδας του Ντέιβιντ Μπέκαμ, της Ίντερ Μαϊάμι, εντός των τεσσάρων γραμμών του γηπέδου. Ο Αργεντίνος σούπερ σταρ εκτός από αδιαμφησβήτητο ταλέντο αποτελεί κι ένα ισχυρό οικονομικό κεφάλαιο.
Η μετάβαση του από τα γήπεδα της «γηραιάς ηπείρου» σε αυτά της Αμερικής ενθουσίασε το κοινό των Ηνωμένων Πολιτειών, γεγονός που αποτυπώνεται τόσο στα διαφημιστικά έσοδα όσο και στις τιμές των εισιτηρίων. Συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο οι τιμές των εισιτηρίων αυξήθηκαν κατά 1700%.
Το συμβόλαιο, άλλωστε, του Μέσι περιλαμβάνει ευρύτερες αποδοχές που δεν περιορίζονται μόνο εντός των αγωνιστικών χώρων. Εκτός από τις ετήσιες αποδοχές ύψους 50-60 εκατομμυρίων δολαρίων, το συμβόλαιο προβλέπει μετοχική συμμετοχή στον σύλλογο που αγωνίζεται και «χρυσές» συμφωνίες με Apple Tv και Adidas.
«Πανικός» στις τιμές των εισιτηρίων
Αναμενόμενη ήταν η αύξηση του ενδιαφέροντος του κοινού του πρωταθλήματος MLS με την άφιξη του ποδοσφαιριστή στη χώρα. Λίγοι όμως περίμεναν την ραγδαία άνοδο στις τιμές των εισιτηρίων, οι οποίες αυξήθηκαν όχι μόνο για τα εντός αλλά και για τα εκτός έδρας παιχνίδια της ομάδας.
Η μέση τιμή των εισιτηρίων της Ίντερ Μαϊάμι εκτινάχθηκε από τα 152 στα 864 δολάρια, αύξηση 468% μέσα σε ένα μήνα, όταν δηλαδή και ο Μέσι ανακοινώθηκε από την ομάδα. Ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η αύξηση κατά 1002% του κόστους των εισιτηρίων για τα εκτός έδρας παιχνίδια της Ίντερ Μαϊάμι σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν.
Οι ανατιμήσεις αφορούν και τα «φθηνά», μέχρι πρότινος, εισιτήρια της ομάδας. Η αναμέτρηση κόντρα στη Chicago Fire πέρυσι κόστιζε 23 δολάρια, ενώ αυτό με τη New York Red Bulls άγγιζε τα 36 δολάρια. Σήμερα, η χαμηλότερη τιμή εντοπίζεται στα 192 και 578 δολάρια αντίστοιχα.
«Χρυσάφι» μόνο η παρουσία του
Εκτός από αυτά, ο ερχομός του «Μεσσία» στις Ηνωμένες Πολιτείες προκάλεσε διπλασιασμό στο πακέτο συνδρομών για το πρωτάθλημα του MLS στην Apple Tv. Επιπλέον, μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, ο λογαριασμός της Ίντερ Μαϊάμι στο Instagram απέκτησε 13 εκατομμύρια καινούργιους ακολούθους, φτάνοντας πλέον τα 14 εκατομμύρια από ένα πριν την μεταγραφή του Αργεντίνου σταρ.
Τέλος, η ζήτηση για αγορά της φανέλας του Μέσι με την νέα του ομάδα ανάγκασε το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα του MLS να αναστείλει την παράδοση παραγγελιών έως τον Οκτώβριο λόγω εξάντλησης των αποθεμάτων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις