H γερμανική φίρμα αποκάλυψε τα σχέδια της για τη διάθεση ενός plug-in υβριδικού campervan παρουσιάζοντας στην έκθεση επαγγελματικών στο Dusseldorf ένα αντίστοιχο πρωτότυπο μοντέλο με την ονομασία «California for Tomorrow» βασισμένο στο Τ7 Multivan το οποίο, όπως όλα δείχνουν, στη νέα γενιά του θα αποκτήσει πρόσβαση σε εξηλεκτρισμένη τεχνολογία για πρώτη φορά στην ιστορία του.

Αν και με το status του concept, το εκδρομικό πρωτότυπο διαθέτει απολύτως ρεαλιστικές προδιαγραφές χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές εξωτερικά σε σχέση με ό,τι γνωρίζουμε μέχρι σήμερα για το υφιστάμενο Multivan.

Η έμφαση έχει δοθεί αυτονόητα στον επιπλέον εξοπλισμό ο οποίος περιλαμβάνει μια επεκτεινόμενη οροφή προς όφελος περισσότερου χώρου στο εσωτερικό ενώ για όλους τους ευνόητους λόγους, διαθέτει συστήματα σκίασης και από τις δύο πλευρές που προεκτείνονται προκειμένου να δημιουργηθεί ένας φιλόξενος χώρος ψυχαγωγίας περιμετρικά του van. Διαθέτοντας μεγαλύτερο μήκος και πλάτος σε σχέση με το T6.1, το πρωτότυπο μοντέλο επωφελείται από συρόμενες πόρτες και στις δύο πλευρές μεγιστοποιώντας την χρηστικότητα και τη δυνατότητα εκμετάλλευσης του περιβάλλοντα χώρου σε στάση.

Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον βέβαια παρουσιάζει η αναμόρφωση του εσωτερικού το οποίο έχει αποκτήσει μια πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα που περιλαμβάνει επαγωγική εστία, ψυγείο και ένα πλήθος από έξυπνους αποθηκευτικούς χώρους. Όπως ισχύει για την μέχρι σήμερα γνωστή έκδοση California τα μπροστινά καθίσματα μπορούν να περιστραφούν κατά 180 μοίρες ενώ τα πίσω μπορούν να αναδιπλωθούν πλήρως δημιουργώντας μια επίπεδη επιφάνεια που μπορεί να αξιοποιηθεί ως διπλό κρεβάτι. Σύμφωνα με την VW η επένδυση στο πίσω τμήμα των καθισμάτων έχει σχεδιαστεί ακριβώς υπό αυτό το σκεπτικό. Ένα επιπλέον διπλό κρεβάτι παρεπιδημεί στην εκτεινόμενη οροφή.

Εκτός από τα παραπάνω, το εσωτερικό φιλοξενεί και μια αποσπώμενη τουαλέτα ξηρής κομποστοποίησης πίσω από τα μπροστινά καθίσματα.

Τον εξοπλισμό συμπληρώνουν ένα αναδιπλούμενο τραπεζάκι καθώς και πτυσσόμενες καρέκλες και τραπέζι για τον περιβάλλοντα εξωτερικό χώρο. Παράλληλα, εκτός από τον εσωτερικό ατμοσφαιρικό φωτισμό, το California διαθέτει και εξωτερικό φωτισμό σε διάφορους χρωματισμούς.

Ο χειρισμός του φωτισμού, της οροφής, οι ενδείξεις για τα αποθέματα νερού, τα επίπεδο ενέργειας, του βοηθητικού συστήματος κλιματισμού αλλά και οι ενδείξεις για τη λειτουργία του ψυγείου πραγματοποιούνται μέσω μιας pop-out ταμπλέτας ενσωματωμένης στην τρίτη κολώνα. Η συγκεκριμένη οθόνη μπορεί επίσης να λειτουργήσει και για την ψυχαγωγία των επιβατών ως τηλεόραση εξ ου και διατίθεται ως εξοπλισμός και ένας περιστρεφόμενος βραχίονας.

Αν και προς το παρόν η γερμανική φίρμα δεν έχει δημοσιοποιήσει στοιχεία για το κινητήριο σύνολο, σύμφωνα με τις συστάσεις το California θα είναι διαθέσιμο με «κάθε είδους» σύνολο κάτι που θα πρέπει να μεταφραστεί στη διάθεσή του με TSI κινητήρες 1,5 και 2,0 λίτρων καθώς και δίλιτρους TDI ενώ για πρώτη φορά θα είναι διαθέσιμο και ως plug-in υβριδικό. Επικρατέστερος υποψήφιος για την επίμαχη έκδοση είναι ο TSI 1,4 λίτρων σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 13 kWh η οποία αναμένεται να αποδειχθεί ιδιαιτέρως χρήσιμη και για την τροφοδότηση των πολλαπλών συστημάτων σε στάση.