Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Bέλγιο: Το «Barbenheimer» ζωντανεύει και πάλι τους κινηματογράφους

Bέλγιο: Το «Barbenheimer» ζωντανεύει και πάλι τους κινηματογράφους

Η «Barbie» και ο «Oppenheimer» έχουν ήδη προσελκύσει μαζί 1,4 εκατομμύριο θεατές στους κινηματογράφους στο Βέλγιο και το Λουξεμβούργο

Το φετινό καλοκαίρι φαίνεται ότι ήταν πιο γόνιμο για τους βελγικούς κινηματογράφους σε σχέση με αυτό του 2022, χάρη κυρίως στο «Barbenheimer», το δίδυμο δηλαδή των ταινιών «Barbie» και «Oppenheimer». Στο τέλος του πρώτου οκταμήνου του έτους, η προσέλευση αυξήθηκε πάνω από 15% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2022, αναφέρει η εφημερίδα «L’Echo».

Σύμφωνα με στοιχεία της «Echo» από την Film Matters, τη βελγική ένωση διανομέων ταινιών, τα δύο μεγάλα καλοκαιρινά blockbusters, που έκαναν πρεμιέρα στο Βέλγιο στις 19 Ιουλίου, κατέλαβαν την πρώτη και την τέταρτη θέση στις 22 Αυγούστου στο βελγικό box office για το 2023.

Η «Barbie», σε μόλις πέντε εβδομάδες προβολής, έχει προσελκύσει 830.000 θεατές σε Βέλγιο και Λουξεμβούργο. Την ίδια περίοδο, η βιογραφική ταινία για τον πατέρα της ατομικής βόμβας, τον Ρόμπερτ Οπενχάιμερ, προσέλκυσε 570.000 θεατές.

Η «Barbie» και ο «Oppenheimer» έχουν ήδη προσελκύσει μαζί 1,4 εκατομμύριο θεατές στους κινηματογράφους στο Βέλγιο και το Λουξεμβούργο.

Το δίδυμο «Barbenheimer» δεν είναι το μόνο που τράβηξε το διεθνές και το βελγικό κινηματογραφικό ενδιαφέρον. Στις αρχές Απριλίου κυκλοφόρησε το «Super Mario Bros», το οποίο καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση στο Βέλγιο με 810.000 θεατές. Το «Avatar» συμπληρώνει την πρώτη τριάδα με 660.000 θεατές.

Έπειτα από περίπου οκτώ μήνες, μπορεί να πει κανείς ότι το 2023 θα είναι μια καλή χρονιά, διαβεβαιώνει ο ‘Αλεν Ντε Γκριφ, γενικός γραμματέας της Film Matters, αφού, σύμφωνα με τα στοιχεία, η προσέλευση έχει αυξηθεί πάνω από 15% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2022. «Ο κινηματογράφος δεν έχει ακόμη ανακάμψει πλήρως από την υγειονομική κρίση, αλλά είναι πραγματικά καλύτερος με πολλά Σαββατοκύριακα να έχουν παρόμοια ή πάνω από το μέσο όρο επίπεδα θεατών με τα έτη 2016-2019, πριν δηλαδή από την κρίση (της COVID)», υπογραμμίζει.

Από την πλευρά της oμοσπονδίας βελγικών κινηματογράφων επιβεβαιώνεται ότι υπάρχει βελτίωση, χωρίς ωστόσο να μπορεί να δώσουν ακριβή ποσοστά σε αυτό το στάδιο. Ένας ακόμη παράγοντας που έφερε τους θεατές του Βελγίου πίσω στους κινηματογράφους εν μέσω καλοκαιριού, δεν ήταν άλλος από τον καιρό. Η «Barbie» και ο «Oppenheimer» κυκλοφόρησαν όταν ο καιρός άρχισε να χειροτερεύει, φέρνοντας τους παραθεριστές στις κινηματογραφικές αίθουσες.

Ευνοϊκή συνθήκη αποτελεί, τέλος, και το γεγονός ότι δεν υπήρχε κάποιο μεγάλο αθλητικό γεγονός, όπως Παγκόσμιο Κύπελλο ή Εuro, το οποίο αποσπά συγκεκριμένο μέρος του κοινού από τον κινηματογράφο.

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Only in

Η Αμερική στη Γάζα ξέχασε τα μαθήματα του Αφγανιστάν και του Ιράκ, λέει η Washington Post

Σε ένα βασικό επίπεδο, οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν ασυνεπή πολιτική απέναντι στη Γάζα και το μέλλον της, σημειώνει χαρακτηριστικά η αμερικανική εφημερίδα

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2024