Κάιλι Τζένερ: Το νέο μεγάλο επαγγελματικό της βήμα – Τι ετοιμάζει;
Στόχος της να ανατρέψει τη μόδα...
Στα βήματα των αδελφών της, της Κιμ και της Κλόε Καρντάσιαν, βαδίζει η Κάιλι Τζένερ.
Η δισεκατομμυριούχος, που πριν λίγες ημέρες έκλεισε τα 26 της χρόνια, ετοιμάζεται να λανσάρει τη δική της σειρά ρούχων, την «Quiet Lux».
Όπως αναφέρει η Marca, η σταρ της οικογένειας Καρντάσιαν έχει ήδη δώσει τα χέρια και έχει υπογράψει συμβόλαιο με τον Τζενς και την Έμμα Γκρέντε, που βρίσκονται πίσω από την επιτυχία της «Skims» και της «Good American», των εταιρειών της Κιμ και της Κλόε αντίστοιχα.
«Η Κάιλι Τζένερ είναι πολύ δραστήρια στον κόσμο της μόδας. Εκμεταλλεύτηκε την πώληση μέρους της μάρκας καλλυντικών και περιποίησης δέρματος «Kylie Cosmetics» για να ανοίξει το δικό της brand μόδας με τον Τζενς και την Έμμα Γκρέντε, που έχουν συνεργαστεί με την Κιμ και την Κλόε», αναφέρεται στο ρεπορτάζ.
Kylie Jenner challenges Kim Kardashian to a fashion race while launching the ‘Quiet Lux’ brand – Marca https://t.co/yERAxL4Mxi
— Fashion Tweets (@FashionTweets7) August 27, 2023
Πάντα μέσα στη μόδα
Στη συνέχεια, υπενθυμίζεται ότι η Τζένερ πούλησε το 51% της «Kylie Cosmetics» στην Coty για 600 εκατομμύρια δολάρια, μια συμφωνία που αποτίμησε την εταιρεία στα 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια.
«Όλα τα κορίτσια έχουν το καθένα το δικό του όραμα, εμπνέουν το ένα το άλλο. Είναι όλα τόσο διαφορετικά και ανεξάρτητα, αλλά δίνουν το ένα στο άλλο πολλές συμβουλές», είπε μια πηγή από το περιβάλλον τους.
«Η Κάιλι ήταν πάντα μέσα στη μόδα και τώρα μεγαλώνει το παιχνίδι της. Πάντα είχε ένα πολύ σαφές όραμα», πρόσθεσε το ίδιο άτομο.
Η 26χρονη δισεκατομμυριούχος ξεκίνησε την καριέρα της στη μόδα το 2012, όταν μαζί με την αδερφή της Κένταλ ίδρυσαν το brand τους «Kendall + Kylie», σε συνεργασία με την «PacSun».
Το 2015, ξεκίνησε την «Kylie Cosmetics» και επίσης δημιούργησε μια εφαρμογή για κινητά η οποία ονομαζόταν «Kylie» και κατέλαβε την πρώτη θέση στο iTunes App Store.
Το 2014 και 2015, το περιοδικό Time συμπεριέλαβε τις αδελφές Τζένερ στη λίστα με τους «Εφήβους με τη Μεγαλύτερη Επιρροή», για τη σημαντική επιρροή που προβάλλουν ανάμεσα στους έφηβους μέσω των ΜΜΕ και των κοινωνικών δικτύων.
Το 2016, με πάνω από 95 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram, έγινε μια από τις 10 κορυφαίες διάσημές προσωπικότητες με τους περισσότερους ακόλουθους στο Instagram.
Τώρα είναι το νέο πρόσωπο της «Dolce & Gabbana» και θα πρωταγωνιστήσει στην επερχόμενη συλλογή γυαλιών και τσαντών.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις