Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Αύξηση 10% σε πλαστικές επεμβάσεις για καλύτερες selfie

Αύξηση 10% σε πλαστικές επεμβάσεις για καλύτερες selfie

Παρότι πρόκειται για σοβαρές χειρουργικές επεμβάσεις με τους κινδύνους τους, η ζήτηση για πλαστικές επεμβάσεις αυξάνεται συνεχώς, ιδίως σε άτομα κάτω των 30 ετών

Τουλάχιστον 10% πάνω έχει αυξηθεί η ζήτηση για πλαστικές επεμβάσεις και μάλιστα το 75% της ζήτησης αυτής αφορά νέους κάτω των 30 ετών. Αιτία είναι οι selfies, το TikTok  και το Zoom, αλλά και η «απελευθέρωση» από τις καραντίνες του covid, που αφενός επέτρεψαν στον κόσμο να βγαίνει, αλλά και η αύξηση των αποταμιεύσεων στην περίοδο του εγκλεισμού.

Σύμφωνα με την Αμερικανική Ακαδημία Αμερικανική Ακαδημία Πλαστικής Προσώπου και Επανορθωτικής Χειρουργικής το 58% των πλαστικών χειρουργών ανέφεραν αύξηση των αισθητικών θεραπειών, ενώ το 75% αυτών παρατήρησε αύξηση πάνω από 10% στη ζήτηση υπηρεσιών.

Το 82% των παρεμβάσεων που ζητούνται είναι ελάχιστα επεμβατικές – συνήθως botox, fillers και τοπικές εφαρμογές όπως το χημικό peeling, ενώ μόνο το 18% είναι χειρουργικές.

Από τις χειρουργικές επεμβάσεις, συνήθως ζητούνται λίφτινγκ προσώπου, βλεφαροπλαστική και ρινοπλαστική. Η τελευταία μάλιστα είναι η πιο συχνή παρέμβαση που ζητείται από άτομα κάτω των 34 ετών.

Στις 16 από τις 18 παρεμβάσεις, υπερτερούν οι γυναίκες, εκτός αν πρόκειται για μεταμόσχευση μαλλιών όπου ζητείται περισσότερο από άνδρες. Κοινή και για τα δύο φύλα, είναι η ζήτηση ωτοπλαστικής (πλαστικής σε αυτιά που εξέχουν).

Οι νεότερες γυναίκες αναζητούν τώρα έντονα ζυγωματικά, με αποτέλεσμα να ζητείται από τους πλαστικούς λιποαναρρόφηση στα μάγουλα, για να επιτευχθεί μια πιο λεπτή εμφάνιση προσώπου.

Όμως το αποτέλεσμα αυτό είναι μόνιμο, και μάλιστα είναι το ακριβώς αντίθετο από αυτό που ζητείται από τις μεγαλύτερες ηλικίες που επιχειρείται να επιτευχθεί με τα διάφορα fillers!

Το 78% των Αμερικανών πλαστικών χειρουργών πιστεύει ότι θα πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην συντήρηση από τις μικρές ηλικίες και την πρόληψη της γήρανσης ξεκινώντας από τη δεκαετία των 20-30 για να αποφευχθούν μεγαλύτερες διαδικασίες και χειρουργικές επεμβάσεις αργότερα, καθώς η ζήτηση για χειρουργικές επεμβάσεις αυξάνεται σημαντικά όταν οι ασθενείς φτάσουν στην ηλικιακή ομάδα 35-55 ετών.

Οι selfie και το TikTok

Τo TikTok και το Instagram, οδηγούν σε ρινοπλαστικές, botox στους ώμους (Barbie Botox) και lifting στα χείλη, για να βελτιωθεί το πρόσωπο στις selfie.

Την ίδια στιγμή πλαστικοί χειρουργοί με μια σειρά από βίντεο στο TikTok επισημαίνουν τα προβλήματα που ενδέχεται να δημιουργηθούν από σειρά παρεμβάσεων – σε ορισμένες περιπτώσεις μπορούν να αποβούν μοιραίες. Ταυτόχρονα θέτουν θέματα αυτοεκτίμησης και ψυχικής υγείας.

Από τις πιο επικίνδυνες χειρουργικές παρεμβάσεις αναφέρουν την ανόρθωση γλουτών (BBL), η οποία έχει τα υψηλότερα ποσοστά θνησιμότητας, αν και παρά τους κινδύνους η ζήτηση αυξάνεται συνεχώς. Αντίστοιχα, αύξηση της τάξης του 3% παρατηρείται στην ανόρθωση χειλιών, μια επίσης επικίνδυνη επέμβαση. Οι πλαστικοί χειρουργοί σημειώνουν ακόμη ότι ακόμη και η λιποαναρρόφηση, μπορεί να οδηγήσει σε μόνιμη ουλή, ενώ τα εμφυτεύματα για μεγέθυνση ή ανόρθωση του στήθους, μπορεί να οδηγήσουν σε αλλεπάλληλες επεμβάσεις στη συνέχεια.

O κατάλληλος χειρουργός

Οι ειδικοί στα βίντεό τους, καταλήγουν πως αν παρά τους κινδύνους και τις ανεπιθύμητες ενέργειες που μπορεί να υπάρξουν μετά από τις πλαστικές επεμβάσεις, οι νέοι επιθυμούν να προχωρήσουν στην επέμβαση, τότε συνιστούν να το κάνουν, βρίσκοντας τον κατάλληλο ειδικό πλαστικό χειρουργό.

«Προτεραιότητα νούμερο 1 είναι η αναζήτηση του πιο κατάλληλου γιατρού που θα πραγματοποιήσει την επέμβαση», σημειώνει ο αντιπρόεδρος της Αμερικανικής Ακαδημίας Πλαστικών Στιβ Γούριχ, συμβουλεύοντας τους ασθενείς πάντα να διαλέγουν έναν χειρουργό ειδικά εκπαιδευμένο σε παρεμβάσεις προσώπου, κεφαλής και λαιμού και να βεβαιώνονται πως ο γιατρός είναι εξειδικευμένος, διαθέτει την απαραίτητη εμπειρία και επιπλέον είναι διαπιστευμένος για την παρέμβαση που ζητούν.

Must in

Η σφαγή στο Jonestown: Ποιος ήταν ο άνθρωπος που έπεισε 913 άτομα να αυτοκτονήσουν σε μια μέρα

Ο Τζέιμς Τζόουνς ο άνθρωπος που έπεισε εκατοντάδες άλλους να αυτοκτονήσουν. Πώς ξεκίνησε η δράση του ως πάστορας και πώς κατέληξε

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2024