Tesla Model 3: Aνανέωση στα σημεία
H αμερικανική φίρμα αποφάσισε να συμμετάσχει στην διεθνή έκθεση του Μονάχου προορίζοντας για τη διοργάνωση την ανανεωμένη εκδοχή του Model 3 που υιοθετεί μια βελτιστοποιημένη αεροδυναμική προς όφελος της αυτονομίας αλλά και στοχευμένες βελτιώσεις με γνώμονα την άνεση
Το Model 3 προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση όταν πρωτοεμφανίστηκε το 2019 με δεδομένη και την τότε απουσία ανταγωνισμού που όμως πλέον αυξάνεται και πληθύνεται με γεωμετρικούς ρυθμούς. Κάπως έτσι η Tesla αποφάσισε να ανανεώσει το μεσαίο sedan εφαρμόζοντας μια σειρά από σημαντικές αναβαθμίσεις.
Εξωτερικά το Model 3 υιοθετεί μια εξελιγμένη αισθητική η οποία κυριαρχείται από τα λεπτότερα φωτιστικά σώματα μπροστά και τα ανασχεδιασμένα σε μοτίβο C πίσω. Την εικόνα συμπληρώνουν οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες και ένας νέος αεροδυναμικός διαχύτης στο πίσω τμήμα. Από τις αναβαθμίσεις δεν εξαιρούνται οι τροχοί ο νέος σχεδιασμός των οποίων επιφυλάσσει καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Συνδυαστικά και με τις υπόλοιπες αλλαγές στο αμάξωμα, ο αεροδυναμικός συντελεστής του Model 3 διαμορφώνεται σε 0.219 συμβάλλοντας στην αύξηση της διαθέσιμης αυτονομίας.
Έτσι, αν και η πισωκίνητη έκδοση RWD αν και διαθέτει την ίδια μπαταρία εξασφαλίζει αυτονομία 514 χλμ., αντί 490 χλμ. Αντιστοίχως η έκδοση Long Range προσφέρει πλέον αυτονομία 630 χλμ. έναντι 600 χλμ. στη μέχρι σήμερα γνωστή αντίστοιχη έκδοση. Σε ό,τι αφορά τα μεγέθη επιδόσεων η έκδοση Rear-Wheel Drive των 245 ίππων υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δευτερόλεπτα και η Long-Range των 350 ίππων σε 4,4 δευτερόλεπτα. Εκκρεμεί η αποκάλυψη των σχετικών μεγεθών για την έκδοση Performance που προφανώς θα είναι εξίσου αυξημένα και θα αποκαλυφθούν στην επίσημη πρεμιέρα στο Μόναχο.
Βελτιωμένα προδιαγράφονται και τα επίπεδα άνεσης με την χρήση νέων γυάλινων επιφανειών προς όφελος της ηχομόνωσης, αντίστοιχης στόχευσης ελαστικά, νέες ρυθμίσεις στα ελατήρια της ανάρτησης και την αύξηση του ηχομονωτικού υλικού. Στις αλλαγές που αφορούν το εσωτερικό συνυπολογίστε ένα νέου σχεδιασμού τιμόνι ενώ το ταμπλό επωφελείται από νέου σχεδιασμού φωτισμό. Επίσης αντί ενός επιλογέα προγραμμάτων στο τιμόνι, η αντίστοιχη επιλογή γίνεται μέσω της κεντρικής οθόνης. Στο κέντρο του ταμπλό εξακολουθεί να δεσπόζει η γνωστή οθόνη των 15,4 ιντσών με δυνατότητα αυτόματων αναβαθμίσεων αλλά και μεγαλύτερη αξιοποιήσιμη επιφάνεια. Παράλληλα διατίθενται δύο οθόνες οκτώ ιντσών για τα πίσω καθίσματα οι οποίες μπορούν να αξιοποιηθούν για ψυχαγωγία είτε για τον έλεγχο του συστήματος κλιματισμού.
- Microsoft προειδοποιεί Τραμπ για κυβερνοπόλεμο από Ρωσία, Κίνα και Ιράν
- Αθηνά Λινού: Κατέθεσε τη μήνυση εναντίον του Πολάκη – «Έφερα πάνω από 50.000 έγγραφα»
- Λονδίνο: Ύποπτο πακέτο στην πρεσβεία των ΗΠΑ – Ελεγχόμενη έκρηξη
- Ο Σεμπάστιαν Σταν υποδύθηκε τον Ντόναλντ Τραμπ και οι σταρ του Χόλιγουντ του «έκοψαν» την καλημέρα
- «Φως στο Τούνελ»: Η ώρα της αποκάλυψης
- Σε αυτό το εστιατόριο οι εργαζόμενοι έχουν άνοια και οι πελάτες χαίρονται με την… κακή εξυπηρέτηση