Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Baby Shark: Το τρελό ποσό που κερδίζει το κανάλι από τις προβολές του παιδικού τραγουδιού κάθε μήνα

Baby Shark: Το τρελό ποσό που κερδίζει το κανάλι από τις προβολές του παιδικού τραγουδιού κάθε μήνα

"Έχει περισσότερα views από όσοι άνθρωποι υπάρχουν στη Γη", σχολίασε κάνοντας χιούμορ ο Elon Musk.

Τον Ιανουάριο του 2022, το «Baby Shark» έγινε το βίντεο με τις περισσότερες προβολές στο YouTube, ξεπερνώντας τα 10 δισεκατομμύρια views.

Σήμερα, το τραγούδι μετρά 13.292.372.390 προβολές και παραμένει Νο1 στην αγαπημένη πλατφόρμα διαμοιρασμού βίντεο.

«Έχει περισσότερα views από όσοι άνθρωποι υπάρχουν στη Γη», σχολίασε κάνοντας χιούμορ ο Elon Musk.

Χιλιάδες δολάρια για τις προβολές του

Την ίδια ώρα, η νοτιοκορεατική εκπαιδευτική εταιρεία Pinkfong συνεχίζει να θησαυρίζει. Αν και έχουν περάσει επτά χρόνια από την κυκλοφορία του στο κανάλι της στο YouTube, το «Baby Skark» συνεχίζει να φέρνει έσοδα χιλιάδων δολαρίων κάθε μήνα.

Σύμφωνα με το BonusInsider, γύρω στα 283 χιλιάδες δολάρια, βάσει των 150 εκατομμυρίων προβολών που σημειώνει σταθερά ανά μήνα, μπαίνουν στα ταμεία της Pinkfong.

Επίσης, από τις συνολικές προβολές του έχει φέρει στους δημιουργούς του έσοδα ύψους 22 εκατομμυρίων δολαρίων.

Το viral παιδικό χορευτικό βίντεο και τραγούδι αρχικά κυκλοφόρησε τον Ιούνιο του 2016. Ηχογραφήθηκε αρχικά από την εκπαιδευτική εταιρεία της Νότιας Κορέας και το ερμήνευσε ο 10χρονος Αμερικανο-Κορεάτης τραγουδιστής Hope Segoine.

Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι, το αγαπημένο τραγούδι των παιδιών, είναι αγαπημένο και των… μεγάλων.

Όπως αναφέρει η Pinkfong πάνω από το 60% των συνδρομητών του καναλιού είναι ηλικίας μεταξύ 18-34 ετών.

Ο συνιδρυτής και CEO της εταιρείας, Kim Min-seok, πρόσφατα μίλησε στο Forbes για το φαινόμενο του «Baby Shark».

«Ξεκινήσαμε ένα νέο σχέδιο ανάπτυξης για να επεκταθούμε σε μια παγκόσμια δύναμη περιεχομένου που δημιουργεί περιεχόμενο και ψυχαγωγικές εμπειρίες για μέλη της οικογένειας όλων των ηλικιών», δήλωσε.

Και πρόσθεσε: «Αναπτύσσουμε διάφορες μορφές και είδη περιεχομένου που μπορούν να προσελκύσουν ανεκμετάλλευτα κοινά πέρα από τα παιδιά».

Must in

Ολυμπιακός: Η «kalimera» με… Φαλ και Φουρνιέ να πανηγυρίζουν (vid)

Η ΚΑΕ Ολυμπιακός δημοσίευσε την καθιερωμένη καλημέρα της στα social media, με πρωταγωνιστές του Μουστάφα Φαλ και Εβάν Φουρνιέ σε… πανηγυρικό κλίμα

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο